Coolguy
Well-known member
Die komt er normaal gezien pas na de climax.Die baby is er te veel aan. Anticlimax.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die komt er normaal gezien pas na de climax.Die baby is er te veel aan. Anticlimax.
Tomski die borstvoeding geeft aan de zuurvrouw bij het zwembad?Denk dat Freddy Kruger raar zou kijken als hij in mijn dromen terecht komt.
Slowly backing away...
Ach, ongewenste intimiteiten.Jongens, dit gesprek stoot me tegen de borst.
Mij lijkt het toch beter om eens een gesprek te hebben over dat woordje.straks eens een hartig woordje voeren met het gesprek
Klopt, alle mannen die minder dan 3500 euro netto per maand verdienen zijn vrijgezel.
Jij valt alvast uit de boot als je met maaltijdcheques te maken hebt.Is dat met of zonder maaltijdcheques?
Sorry maar als je maaltijdcheques hebt heb je meestal geen boot.Jij valt alvast uit de boot als je met maaltijdcheques te maken hebt.
Moesten het nu nog warrants zijn, ok.
Maar ben je eerlijk geweest? Of stiekem gezegd dat je hoofdboekhouder bent?En verder: Ik ben als vastbenoemde ambtenaar aan het daten met een zelfstandige met eigen firma. Nobody cares. Het is maar hoe je in het leven staat.
Ik dacht altijd dat dat stukadoors en truckers waren.Ja, daar moest ik dus aan denken bij jouw eerdere reactie maar dat schreef ik maar niet. Die bendes hebben hier wel huisgehouden zeg.. Het bekendste export product van Polenvzviw (althans voor mij dan).
Ik dacht altijd dat dat stukadoors en truckers waren.
Oei. Kreeg je geen goede prijs van de stukadoor?Ik stel dit helemaal niet op prijs.
Een "allerlaatste waarschuwing" geven aan uw partner, wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
Een "allerlaatste waarschuwing" geven aan uw partner, wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen?
Gun uw bomma ook eens haar plezier he seg.Het hangt ervan af waar hé.
In de auto op een verlaten bosweggeke, ok.
Op de tafel in de eetruimte van het bejaardetehuis als ge uw bomma gaat bezoeken, not so much.
Dit klinkt veel te gedetailleerd om niet uit ervaring te komen.Dat gebeurt uiterst zelden wel eens niet? Alle ja niet op uwe oprit maar als je een graskant hebt dan kan het wel eens gebeuren dat ..
Als je aan het sporten bent of aan het wandelen bent 10 km van huis en je hebt plots een acute diarree aanval.
2 keuzes. Heel het voetpad onder druipen of snel de bosjes in (meestal privé en eigendom van iemand) of de graskant in, broek naar beneden en ...
En ja WC papier of een zakje bij hebben helpt altijd maar is bij zo'n acute aanval niet altijd even zinvol.
Als sportieveling sinds mijn 4de: Ja dus. Het is op al die tijd maar 2x gebeurd (voor zover ik kan herinneren, de eerste jaren is dat moeilijk) maar shit happens hé?Dit klinkt veel te gedetailleerd om niet uit ervaring te komen.
Een zakjeAls sportieveling sinds mijn 4de: Ja dus. Het is op al die tijd maar 2x gebeurd (voor zover ik kan herinneren, de eerste jaren is dat moeilijk) maar shit happens hé?
Ik probeer het sowieso kost wat kost te vermijden en ja ik heb altijd wel een zakje bij. (anno 2025)

Een zakje
Den dag dat ik standaard een zakje meedoe om te gaan lopen is het tijd voor twee dingen:
1. Een maag-darmonderzoek
2. De loopschoenen aan de haak