Het grote slowchat topic

Ja, daar moest ik dus aan denken bij jouw eerdere reactie maar dat schreef ik maar niet. Die bendes hebben hier wel huisgehouden zeg.. Het bekendste export product van Polen 🫣vzviw (althans voor mij dan).
Ik dacht altijd dat dat stukadoors en truckers waren.

Dat gebeurt uiterst zelden wel eens niet? Alle ja niet op uwe oprit maar als je een graskant hebt dan kan het wel eens gebeuren dat ..

Als je aan het sporten bent of aan het wandelen bent 10 km van huis en je hebt plots een acute diarree aanval.
2 keuzes. Heel het voetpad onder druipen of snel de bosjes in (meestal privé en eigendom van iemand) of de graskant in, broek naar beneden en ...
En ja WC papier of een zakje bij hebben helpt altijd maar is bij zo'n acute aanval niet altijd even zinvol.
Dit klinkt veel te gedetailleerd om niet uit ervaring te komen.

Dit klinkt veel te gedetailleerd om niet uit ervaring te komen.
Als sportieveling sinds mijn 4de: Ja dus. Het is op al die tijd maar 2x gebeurd (voor zover ik kan herinneren, de eerste jaren is dat moeilijk) maar shit happens hé?

Ik probeer het sowieso kost wat kost te vermijden en ja ik heb altijd wel een zakje bij. (anno 2025)

Laatst bewerkt:
Als sportieveling sinds mijn 4de: Ja dus. Het is op al die tijd maar 2x gebeurd (voor zover ik kan herinneren, de eerste jaren is dat moeilijk) maar shit happens hé?

Ik probeer het sowieso kost wat kost te vermijden en ja ik heb altijd wel een zakje bij. (anno 2025)
Een zakje 🤣

Den dag dat ik standaard een zakje meedoe om te gaan lopen is het tijd voor twee dingen:

1. Een maag-darmonderzoek
2. De loopschoenen aan de haak

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan