RB26DETT
Active member
Nee ik kom uit het deftige deel van Limburg.U bedoelt lange hamburgers?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik kom uit het deftige deel van Limburg.U bedoelt lange hamburgers?
Groot gelijk , ik zal uw kloten wel in mijne fritpot steken .Kus mijn kloten met jullie airfryers

Enough internet for today.verkoopt de politie nu ook ijsjes of voor wat dient dat karreke eigenlijk? (domme antwoorden worden verwacht, maar zou graag echt weten waarvoor dat dient)![]()
Het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar als ik haar was, na het lezen van al die privédetails over relaties die je zo openlijk met iedereen deelt en niet eens verbergt wie je in het echte leven bent, zou ik nog sneller van je wegrennen!Denk da nie
en dan nog, ze weet toch ook dat ik haar terug wil hé
Dus als ze meeleest, Geef mij nog een fucking kans![]()
Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.
New member, 1 bericht over een relatie met een BG'er die frietmeetings en BBQ's bezocht en de naam "mythbusteress".Barbecues en frietmeetings, dat maakt de lijst van mogelijke kandidaten al vrij beperkt![]()
Een popcorn-emoji is nog een ideeNew member, 1 bericht over een relatie met een BG'er die frietmeetings en BBQ's bezocht en de naam "mythbusteress".
Waar is de popcorn? En vooral: wie is de deugniet waar ze het over heeft?
Dat sluit alvast 1% van dit forum uit.ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit
Wat bestelde hij in het frituur? En welk vleesje op de BBQ?Dat sluit alvast 1% van dit forum uit.
Maar zoveel vragen en zo weinig antwoorden...
Waarom bijna en niet helemaal?
Wie?
...en verdere sappige details.
Kdenk da we dit beter intern bespreken Sylvie'tjeTrouwens, ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit, toen ik erachter kwam dat hij al die jaren een hoop eenzijdige mythen over mij en over ons schrijft.Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.

KINXTONNew member, 1 bericht over een relatie met een BG'er die frietmeetings en BBQ's bezocht en de naam "mythbusteress".
Waar is de popcorn? En vooral: wie is de deugniet waar ze het over heeft?
Omg ik lag toeEnough internet for today.
![]()
Of @TRUMP. Volgens wij waren dat de enige die zowel op de bbqs als frietmeetings waren.
Van hetzelfde laken een pak! De mythe is doorprikt!

Naar Coldplay gaan bijvoorbeeld.MannekesDat gebeurt en maakt dat uit? Iedereen doet wel eens iets buiten het boekske.
Talk? Zijn gezicht heeft al dezelfde blauwe kleur als dit forum, omdat hij er constant op zit met een computer en een smartphoneThe first rule about BeyondGaming is: do not talk about BeyondGaming.