Het grote slowchat topic

2e27eee4-a8e9-4675-89a1-8a79deacf9cc.jpg
verkoopt de politie nu ook ijsjes of voor wat dient dat karreke eigenlijk? (domme antwoorden worden verwacht, maar zou graag echt weten waarvoor dat dient)
Enough internet for today.

img-00054.png

Denk da nie

en dan nog, ze weet toch ook dat ik haar terug wil hé :)

Dus als ze meeleest, Geef mij nog een fucking kans :cheer:
Het spijt me dat ik dat moet zeggen, maar als ik haar was, na het lezen van al die privédetails over relaties die je zo openlijk met iedereen deelt en niet eens verbergt wie je in het echte leven bent, zou ik nog sneller van je wegrennen!

Trouwens, ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit, toen ik erachter kwam dat hij al die jaren een hoop eenzijdige mythen over mij en over ons schrijft. 💩 Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.

Trouwens, ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit, toen ik erachter kwam dat hij al die jaren een hoop eenzijdige mythen over mij en over ons schrijft. 💩 Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.
Kdenk da we dit beter intern bespreken Sylvie'tje 😘

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan