Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gugi leeft in een ander belgie? Misschien die in new york. Al betwijfel ik dat ook weer.
Vanwaar uw haat voor het beroep redder?Redder is iets wat je in geen enkele relatie zou mogen zijn. Daar komt maar zelden iets gezond uit. Een ondersteunende rol bij rugzakjes, trauma's en zo verder, absoluut, maar de rest is aan de persoon in kwestie, professionals of andere externe partijen.
Jeugdtrauma toen ik deed alsof ik aan het verdrinken was zodat die blonde rondborstige redster mij zou komen beademen maar het was net shiftwissel en redder Willy had pita met looksaus gegeten.Vanwaar uw haat voor het beroep redder?
Gingen als een lopend vuurtje die tickets...Iemand die weet waar je tickets voor de blackstage van TML kan kopen?
Samen met David Guetta ni gezien dat da in brand stond??Regi komt ook als backup voor de DJ's die toch wensen te annuleren.
Waar zijn die brandjes??
wel kleine aanpassing van de line upDj smoke komt pas op nadat de main event live is geweest laat hij weten...
En DJ Dubfire hoeft geen betoog.
Maar waar moet Booka nu zijn shade gaan zoeken??
Ge kunt verse frietjes maken in een airfryer.
Gelieve dergelijke vuile praat niet op ons forum te plaatsen.Je kans zelfs frituurfrietjes van de dag ervoor terug opwarmen in de airfryer.
Best wel pas nadien saus er op doen maar als er al bv. curry-ketchup op hangt kan je dat er wel afschrapen.
/voteban +1Je kans zelfs frituurfrietjes van de dag ervoor terug opwarmen in de airfryer.
Best wel pas nadien saus er op doen maar als er al bv. curry-ketchup op hangt kan je dat er wel afschrapen.
je hebt de tools om zulk volk de mond toe te snoeren, ik stel voor dat je ze dan ook gebruikt.Gelieve dergelijke vuile praat niet op ons forum te plaatsen.
Dat is een mobieleverkoopt de politie nu ook ijsjes of voor wat dient dat karreke eigenlijk? (domme antwoorden worden verwacht, maar zou graag echt weten waarvoor dat dient)![]()