Het grote slowchat topic

Heb in't begin van het jaar er teveel met mijn klak naar gegooid
Ik begrijp wat je bedoelt.

Bello_Cyclist_Cycling_Cap_FCKCARS_PU.jpg

Ik zei vroeger altijd, we betalen coor drie examenperiode dus we gaan alles er uit halen.

Komt goed man, kunt uzelf niets verwijten als ge uw best hebt gedaan. Als het dan toch tegenvalt: leren uit de fouten. Growthmindset 🌈

Wonder boven wonder alsnog geslaagd voor Web Dev. Zwak JS examen goed gemaakt gekregen met sterke HTML/CSS opdracht.

Nu nog fingers crossed voor SQL.

Inderdaad. Alsof mensen dat ook zelf niet kunnen bedenken: "doe een hobby" is de raad die je krijgt voor alles, of het nu eenzaamheid, depressie, geen partner hebben, ... of wat dan ook is. Moest het zo eenvoudig zijn, niemand was nog eenzaam.

Zelf 10 jaar avondschool gedaan, met het doel een taal te leren, en daar geen blijvende vriendschappen aan overgehouden. Ook zo'n 18 jaar dezelfde gym, om effectief te sporten, en op twee mensen na, die ook gewoon een druk leven hebben, zijn dat allemaal eerder oppervlakkige contacten.
nooit gedacht om bvb in wit-rusland avondschool of gym te doen, daar ging je zeker honderden vriendschappen aan over gehouden hebben.

- Bewust kledij kopen van goeie prijs & kwaliteit. Dat betekende voor mij gisteren, in een shopping center in Minsk, NIKS kopen, want de kwaliteit leek me maar niks na het lezen van de etiket en prijs. Kon wat goedkoper en beter vinden op Zalando, mits solden/kortingen.
Kennen ze Zalando ook in Minsk?

Kennen ze Zalando ook in Minsk?
Neen, gewoon vergeleken op de Zalando app, waarom zou ik minderwaardige duurdere kledij kopen als er beter te vinden is op zalando in België.
Ik koop bv. enkel 100% katoenen of linnen hemden, geen enkele gevonden in modellen die me aanstonden. Altijd weer polyester die terugkomt...
Vandaag eens andere shopping center gaan checken.

Laatste stopt op de terugrit naar huis van het Comomeer is geboekt. Aanvankelijk dacht ik de Elzas maar het is dan toch Nancy geworden. Relatief goedkoop hotel ( €100) en het centrum op wandelafstand. Ook dicht bij een park met een grote speeltuin. Nu toch de rest van de planning verder opmaken en misschien eens kijken of ik al wat zaken op voorhand kan boeken. De ferrysituatie zou aan het Comomeer wel FUBAR zijn: heel lange wachtrijen en stampvolle overzetboten. Dus we gaan de meeste stadjes met de auto bezoeken, al ga ik ook op zoek naar een organisatie die boottochtjes doet zodat we dat kunnen boeken.
Hoe hebt ge dat voor elkaar gekregen? Ge gaat op familiereis, maar kunt tijdens de reis een een laatste stop doen bij een Nancy ipv een Elzas (wel een rare voornaam) in een goedkoop hotel. Ik ga er toch vanuit dat de partner en kind(eren) ergens anders slapen dan.

En aangezien ge praat over een laatste stop, hoeveel van die stops doet ge dan op familievakantie?

Hoe hebt ge dat voor elkaar gekregen? Ge gaat op familiereis, maar kunt tijdens de reis een een laatste stop doen bij een Nancy ipv een Elzas (wel een rare voornaam) in een goedkoop hotel. Ik ga er toch vanuit dat de partner en kind(eren) ergens anders slapen dan.

En aangezien ge praat over een laatste stop, hoeveel van die stops doet ge dan op familievakantie?
Na een week kunt ge elkaar niet meer rieken of zien, dus gebruik ik wat me-time in Nancy terwijl vrouw & kind te voet naar huis gaan.

Of was uw vraag serieus bedoeld? :unsure:

Na een week kunt ge elkaar niet meer rieken of zien, dus gebruik ik wat me-time in Nancy terwijl vrouw & kind te voet naar huis gaan.

Of was uw vraag serieus bedoeld? :unsure:
dat ge uwe me-time wilt gebruiken in een Nancy snap ik volkomen. Mijn vraag is dan ook hoe ge dat uitgelegd krijgt aan uw vrouw en kind dat ge met een ander gaat overnachten.

(en tis slowchat, dus nee niet serieus bedoelt, ik probeer grappig te zijn)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan