DiffieHM
Well-known member
Op een booreiland? of vanuit een taxheaven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een booreiland? of vanuit een taxheaven?
Eerste foto's van de GT3.
![]()
![]()
Melding gekregen dat de wagen ook helemaal klaar is. Nu kan het aftellen echt beginnen. Wagen moet nog naar de invoerder maar zou toch binnen 2 weken, maximaal 3 op de weg moeten kunnen.

je kan ook liters zaad verkopen natuurlijk.Ja ik zou, als ik mij een porsche kocht, ook enkel de carrosserie kunnen betalen. (mogelijks na het verpatsen van een groot deel van mijn vitale lichaamsdelen (nier,...))
![]()
je kan ook liters zaad verkopen natuurlijk.

Dat wil ik de wereld niet aandoen. 1 Renegade (https://www.mijnserie.nl/renegade/) is eigenlijk al genoeg. Het zou de einde der wereld zijn als al die liters vruchtbaar zouden zijn...
![]()
Wie zuipt er nu ook om 10u 's morgensRustig aant zuipen en si senor 3de dag na mekaar regen op mijn bakkes terwijl ik op ne terras zit. Ze moeten mij hebben![]()
Wie zuipt er nu ook om 10u 's morgens
Dude serieus, wat een bef avonturen maakt gij toch mee?Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben een of andere magneet voor spinnenwebben. Vandaag al twee keer met mijn gezicht recht door een web gelopen![]()
NIET IN PLASTIEK HE, hebt ge dan niets geleerd van het hele Chocovit debacle?Werd geserveerd in ne plastieken blauwe big cup, zonder rietje, does that add to the taste??
De rest van het huis verlucht ik niet want wil vannacht nog eens in mijnen blote slapen
Altijd bollen pakkenvoor de duidelijkheid: moeten dat blokjes, staafjes of bollen zijn of crushed?

Niet overdrijven he, het is een publiek geheim dat @Tanuki_ je van dit forum weggehouden heeft tot je besefte dat je haar niet meer moest affronteren met het posten van uw airfryer-creaties.

Meer dan van soep?LEUGENS! En ik hou van de airfryer

![]()
Mozessoep, ze blijft gewoon ter plekke staan. It's a miracle.
![]()
![]()
Je ergernissen van vandaag - Deel 1
Woohoow, orgie! 😨😏 En dan commentaar hebben op uw ex terwijl gij heel het forum erbij wil :wtf: :wtf:www.beyondgaming.be
Meer dan van soep?![]()

Volgens mij een poging om instant soup te maken. Ik durf wedden dat als he daar kokend water bij doet je direct soep had.Da's precies karamelpudding uit een goedkoop zakje.
ja heb ik ook gezien, zou nog aan het wachten zijn op de vergunningen. Maar geen idee wie het is, hopelijk niet diezelfde die daar dat frietkot in zijn caravan en een zondagswinkel had een paar meter verder en dat ze gesloten hebben van de volksgezondheid.@Str8_6
De slechtste slager van Vleteren en omstreken wordt blijkbaar een frituur, maar ik vind er nergens iets over. Heb jij toevallig meer intel?
Dat was ook mijn eerste gedacht.ja heb ik ook gezien, zou nog aan het wachten zijn op de vergunningen. Maar geen idee wie het is, hopelijk niet diezelfde die daar dat frietkot in zijn caravan en een zondagswinkel had een paar meter verder en dat ze gesloten hebben van de volksgezondheid.

Can confirmVolgens mij een poging om instant soup te maken. Ik durf wedden dat als he daar kokend water bij doet je direct soep had.