Het grote slowchat topic

Op een booreiland? of vanuit een taxheaven?
giphy.gif

Eerste foto's van de GT3.

AfbeeldingvanWhatsAppop2025-06-27om08_35.16_715d5da4.jpg.9765a2f54bfc053f32ce6bea858a4858.jpg

AfbeeldingvanWhatsAppop2025-06-27om08_35.28_95fefdfd.jpg.f93fd85d5fe9b49e0ecf7226b73357da.jpg

Melding gekregen dat de wagen ook helemaal klaar is. Nu kan het aftellen echt beginnen. Wagen moet nog naar de invoerder maar zou toch binnen 2 weken, maximaal 3 op de weg moeten kunnen.

Ja ik zou, als ik mij een porsche kocht, ook enkel de carrosserie kunnen betalen. (mogelijks na het verpatsen van een groot deel van mijn vitale lichaamsdelen (nier,...))

:p

Waarschijnlijk niet het juiste topic.
Zuipen om 10u, check.
Klote dag.
Wacht nog even tot Helldivers 2 upgedate is...
en dan is de sing allong Helldivers 2 weer open.
Lied dat momenteel speelt:

Niet overdrijven he, het is een publiek geheim dat @Tanuki_ je van dit forum weggehouden heeft tot je besefte dat je haar niet meer moest affronteren met het posten van uw airfryer-creaties.
:love2::love2:
VID-20210501191010.gif

LEUGENS! En ik hou van de airfryer
Meer dan van soep? :thinking:

IMG20221210124729.jpg

Mozessoep, ze blijft gewoon ter plekke staan. It's a miracle.

@Str8_6
De slechtste slager van Vleteren en omstreken wordt blijkbaar een frituur, maar ik vind er nergens iets over. Heb jij toevallig meer intel?

@Str8_6
De slechtste slager van Vleteren en omstreken wordt blijkbaar een frituur, maar ik vind er nergens iets over. Heb jij toevallig meer intel?
ja heb ik ook gezien, zou nog aan het wachten zijn op de vergunningen. Maar geen idee wie het is, hopelijk niet diezelfde die daar dat frietkot in zijn caravan en een zondagswinkel had een paar meter verder en dat ze gesloten hebben van de volksgezondheid.

ja heb ik ook gezien, zou nog aan het wachten zijn op de vergunningen. Maar geen idee wie het is, hopelijk niet diezelfde die daar dat frietkot in zijn caravan en een zondagswinkel had een paar meter verder en dat ze gesloten hebben van de volksgezondheid.
Dat was ook mijn eerste gedacht. :ROFLMAO:
Vriendin heeft mij gerustgesteld dat die toch geen geld genoeg heeft om zoiets te beginnen, maar je weet nooit.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan