Het grote slowchat topic

Ik dacht dat je dood was.

Door te veel fastfood.
Ge bedoelt zeker
VID-20210501191010.gif

Bij mij is het ook tieten en fitfluencers als ik op die search knop druk. En bij die fitfluencers heb je dan nog eens 50% kans dat het ook gewoon wiebelende tieten zijn.

Ik verzet me er niet meer tegen en heb het gewoon geaccepteerd 🤡 🤷‍♂️
Ik zal me pas zorgen beginnen maken op de dag dat het me niet meer zou interesseren.
Woord van het jaar 2025: de Titfluencer.

Heb zo'n klant van +/- 1m85, (is een beetje groter dan mij dus vandaar de schatting), en die lijkt echt op een stoere viking, z'n vrouw waarmee 'm al 20+ jaar getrouwd is, schat ik rond de 1m45-50. De kink snap ik wel, maar als je die 2 naast mekaar ziet staan moet ik soms toch wel eens intern greinzen.
Doet me denken aan:

resize

olivier-richters-en-zijn-vriendin-desiree-stuijt

Net een paar uurtjes naar rap geluisterd. Begonnen met een album van NF en dan is de autoplay gewoon overgegaan naar gelijke. Op zich hoor ik het wel graag, maar eigenlijk zijn die mannen gewoon allemaal gewoon slecht gezind he. Ze gaan eens dringend happy-rap of zo moeten uitvinden, want volgens mij kan dat niet gezond zijn als dat al is waar je naar luistert.

Net een paar uurtjes naar rap geluisterd. Begonnen met een album van NF en dan is de autoplay gewoon overgegaan naar gelijke. Op zich hoor ik het wel graag, maar eigenlijk zijn die mannen gewoon allemaal gewoon slecht gezind he. Ze gaan eens dringend happy-rap of zo moeten uitvinden, want volgens mij kan dat niet gezond zijn als dat al is waar je naar luistert.
Dat hadden we al met Will Smith, en zie waar 30jaar geforceerd happy doen ons heeft gebracht.

of mensen met baby's of peuters. die klein gasten maken zoveel lawaai, beginnen te bleiten voor niks. Same met kleuters. Heel de namiddag in den hof aan het spelen en heel de buurt hoort het. En natuurlijk trekt Jefke op een bepaald moment aan Joske haar haar en dan is het ook weer gebleit.
Of pubers: met opgefokte lawaaierige brommerkes door de wijk rijden. Of hier in het park bijeenkomen en op de rugleuning van de bankskes zitten met hun vuil voeten op het zitgedeelte en de stilte en rust te verbreken met hun bluetooth luidspreker. Nog maar te zwijgen van de troep die ze achterlaten.
Zelfde voor volwassenen trouwens: lege objecten wegen blijkbaar meer dan volle, dus kunnen ze het niet meer dragen en meepakken naar huis. Nochtans rijden ze met ne stinkende SUV of ne nazi-Musk ondersteunende Tesla. En voorrang van rechts kennen ze dan ook niet, want iedereen denkt dat zij het hoofdpersonage zijn en iedereen moet wijken voor hen.
Fuck de mensheid, fuck de wereld, 't is te hopen dat er een meteoriet op onze planeet valt, dan is het hier gedaan met al dat gezever. Alhoewel, zo'n meteoriet is ook wel vervuilend natuurlijk. Vind dat maar terug in uwe zandbak.
Altijd gezellig hier met ons zonnetje in huis 🤩 🌞

Ik zei vroeger altijd, we betalen coor drie examenperiode dus we gaan alles er uit halen.

Komt goed man, kunt uzelf niets verwijten als ge uw best hebt gedaan. Als het dan toch tegenvalt: leren uit de fouten. Growthmindset 🌈

Heb in't begin van het jaar er teveel met mijn klak naar gegooid en heb die achterstand nooit meer kunnen inhalen, waardoor ik gewoon tijd te kort kwam laatste paar weken. Zelfs een BG-ban mocht niet baten :(

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan