Général Zantas
Well-known member
Bon, ik ben ermee weg tot 13 Juni. Heb een belangrijk examen in Belgie en mag me niet laten afleiden door alle boeiende discussies hier.
Tot over 2 weken, kameraden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat had dan weer te maken met uw kak aventuren. Dat zat er al van bij de geboorte in.Nee maar die mensen waar ik onder hun neus stak misschien wel.
Neem op een tijd een pauze he, eens gaan fietsen kan dan gene kwaad.Bon, ik ben ermee weg tot 13 Juni. Heb een belangrijk examen in Belgie en mag me niet laten afleiden door alle boeiende discussies hier.
Neem op een tijd een pauze he, eens gaan fietsen kan dan gene kwaad.
Ik ga ervan uit dat het een hooogte punt gaat zijnIk ga toevallig vanavond fietsen. Ik breng u over 2 weken op de hooogte hoe het gegaan is!
Maar als we u niet terug horen, hoe weten we dan dat uw vrouw u gewoon niet betrapt heeft e. je stante pede het graf in geholpen heeft?Ik ga toevallig vanavond fietsen. Ik breng u over 2 weken op de hooogte hoe het gegaan is!
Maar als we u niet terug horen, hoe weten we dan dat uw vrouw u gewoon niet betrapt heeft e. je stante pede het graf in geholpen heeft?

Dat is geen nieuws. En bovendien zal uw vrouw wel zeggen dat ge een pak sigarettrn waart gaan halen en nooit meer terug gekomen (pun inteded)Dan hoor je over enkele weken/maanden op het nieuws dat er een Belg is omgekomen in Polen![]()
Dan hoor je over enkele weken/maanden op het nieuws dat er een Belg is omgekomen in Polen![]()
Dan hoor je over enkele weken/maanden op het nieuws dat er een Belg is omgekomen in Polen![]()

Met alle context erbij, doet dit uitschijnen dat gij nen trein van Beyond Gamers wilt afzuigenWe zullen een fietstochtje doen om u te herdenken![]()
.Slechte chauffeur.Een enkelband rond zijn nek. Elke keer hij een overtreding begaat (en post) de band een paar centimeter aanspannen tot hij een overtreding teveel maakt... .
Bron?We moeten een kat een kat noemen. 10% van BG'ers is (bewust) ne troll, ne kleuter, ne moraalridder of iemand die graag lacht met een ander zijn of haar ****. En de BG'er is dan nog "bovengemiddeld" intelligent (dat is nog het ergste van al lol).
Hebt ge dat nodig? BG is basically een kleuterklas met minder zelfregulering, betere spelling en minder empathie.Bron?
FTFYHebt ge dat nodig? Het internet is basically een kleuterklas met minder zelfregulering, verbeterde spelling en minder empathie.
Met dank aan de geweldige stafleden die het hier een beetje netjes houden op BGHebt ge dat nodig? BG is basically een kleuterklas met minder zelfregulering, betere spelling en minder empathie.

Betekent dit dat @Tanuki_ terug single is?Bekijk bijlage 41296ik kom hier ook nog eens kijken na een lange tijd van inactiviteit (op BG)
Ik vraag dit voor een vriend.Het vogeltje staat nog stil, het is nog niet gaan vliegen.Betekent dit dat @Tanuki_ terug single is?Ik vraag dit voor een vriend.

Is het dan uit met die van u? En mag ik de mobilhome dan een avondje lenen?Betekent dit dat @Tanuki_ terug single is?Ik vraag dit voor een vriend.
.Ik dacht dat je dood was.Blijt een feit dat een simpele pitta op korte tijd verdriedubbeld is van prijs. Dat was vroeger cheap fastfood en kan je moeilijk als luxe bestempelen. Het aan huis leveren, daar valt nog over te discussiëren.