Elke dag een onderbroek en kousen aan.
En natuurlijk als je niet thuiswerkt elke werkdag kledij.
Ook gewoon bij thuiswerken hoor![]()
Zolang niemand je ziet zitten, is dat toch genoeg?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke dag een onderbroek en kousen aan.
En natuurlijk als je niet thuiswerkt elke werkdag kledij.
Ook gewoon bij thuiswerken hoor![]()
Geen TW ingeven, maar NW, daarmee zijt ge good to goZolang niemand je ziet zitten, is dat toch genoeg?
Ik ben uitermate curieus naar die andere 5%!!ik zit 95% van de tijd zittend, op het werk en thuis alvast altijd.
Ik ben uitermate curieus naar die andere 5%!!

Er zijn berichten van vaginale afscheiding opgedoken in de mannen-hygiëne-thread![]()

Jammer, anders kon je mij over twee weken een trakteren.
Is ooit ik het programma miljoenenhuizen geweest, prachtige woning.
Staat altijd wat lekkers op de oprit en dan heb ik het niet over de eigenares.
De Anjerrevolutie.Ik las daar streamermodus ipv streammodus.
Misschien een niche op OF ?
MisschienIs dat geen ai? Die laatste foto is toch gewoon een bewerkte foto van Astrid Bryan haar hoofd?

Oei rechten bang dat ge een paar Bv's met bezemsteel silhouet gemist hebt?Is dat geen ai? Die laatste foto is toch gewoon een bewerkte foto van Astrid Bryan haar hoofd?

Je maakt er zelfs al rare dt-fouten door.Oh, ik wordt al misselijk door dit epistel te lezen.
Dat is wel erg romantisch van je. Een bos bloemen had ook gekund, maar een bos had je al natuurlijk.Letterlijk tegoedbon gekocht voor Valentijn en ik mocht 'm gaan terug brengen

Op die mop staat al haar...Dat is wel erg romantisch van je. Een bos bloemen had ook gekund, maar een bos had je al natuurlijk.![]()
Op die mop staat al haar...
Niet echt maar zulke moppen wrijven me echt tegen de haren in.prikkelbaar broer?