Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alhoewel ik me net bedenk dat Sebastiaan waarschijnlijk liever een sappige Perlut bij zijn frietjes heeft.

Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.
Specifiek cege natuurlijk. De rest is niet echt een bedreiging voor mijn relatie te noemenIn't algemeen of specifiek omdat't bij cege is?
Eerste keer gehoord hierjust. Eig. zo slecht nog niet... Beetje een beat erin, nice
De heer Verhulst Viktor. Het is maar een kleine stap van Plopworst natuurlijk.Dat heb ik toch moeten googlen... wie bedenkt zo'n dingen?![]()
Eigenlijk toch wel ripped off met dat favoritisme van Eurovisie... Wie kijkt daar nu nog naar en beschouwt dit als een serieuze voting?Eerste keer gehoord hierjust. Eig. zo slecht nog niet... Beetje een beat erin, nice
Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.

meanSpecifiek cege natuurlijk. De rest is niet echt een bedreiging voor mijn relatie te noemen

Doe me denken aan ne maat van mij met een verslaving.
Gamen en fappen en huishouden is zowat zijn dagelijkse routine.
Voor de rest fijne mens wel se, maar zijn liefdenslevenssage kunde ne boek over schrijven volgens mij.
Hoe, zijt gij sportif dan?
In conditie blijven voor de bedsport met Julie hé.Hoe, zijt gij sportif dan?
Dacht ik al, denksport is ook een sportIn conditie blijven voor de bedsport met Julie hé.

Ik zou dat een plus vinden, maar ik ben dan ook verslaafd aan /r/poppingBij de vorige klant liep hier ook een knappe rond. Tot ik ze eens van dichtbij bekeek.
Heel wat van die acne puistjes waarvan 1 grote. OK çava, dat kan gebeuren.
Een maand later (echt) staat die heel grote nog steeds op haar gezicht. Of misschien was die zelfs nog iets groter geworden.
Allé, knijp die dan toch gewoon eens uit als die rijp genoeg is en ontsmet alles daarna heel goed.
Gebeurd dat wassen dan na dat ge de muren hebt schoongemaakt/en of andere lakens hebt gelegd of ervoor?Nadruppelen: ja, das ne lastige.
Als ik denk dak die avond touche ga hebben was ik em wel meestal nog es af onder de pompenbak na het rechtstaan.
Dan heb ik wel echt alles gehad.
Kijken de andere cafégangers dan niet raar?Nadruppelen: ja, das ne lastige.
Als ik denk dak die avond touche ga hebben was ik em wel meestal nog es af onder de pompenbak na het rechtstaan.
Dan heb ik wel echt alles gehad.
Kijken de andere cafégangers dan niet raar?