Het grote slowchat topic

Moest meteen aan deze snack denken

IMG_2829.jpeg

Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.

In't algemeen of specifiek omdat't bij cege is?

Eerste keer gehoord hierjust. Eig. zo slecht nog niet... Beetje een beat erin, nice
Eigenlijk toch wel ripped off met dat favoritisme van Eurovisie... Wie kijkt daar nu nog naar en beschouwt dit als een serieuze voting?

De kandidaten laten bepalen door het publiek, garantie voor succes.

Niet dat ik superfan ben, maar er was veel meer bagger van de rest van de deelnemers imo

Dat vind ik wel een stevige uitspraak. Het zou de eerste keer niet zijn dat mensen vinden dat ik flirt maar voor mij is dat zeer onschuldig. Ik kom nogal eens dubbelzinnig uit de hoek bv. Voor mij is dat niet bewust 'ik vind cege super interessant, ik ga wat extra contact zoeken en duidelijk maken dat ik geïnteresseerd ben'.
Het is problematisch als het dat is natuurlijk.

Gij? Dubbelzinnig? :lol:

Niets dat een uitnodiging voor een poolparty met driesterrenmaaltijd of tripke naar Finland niet kan oplossen

Bij de vorige klant liep hier ook een knappe rond. Tot ik ze eens van dichtbij bekeek.
Heel wat van die acne puistjes waarvan 1 grote. OK çava, dat kan gebeuren.

Een maand later (echt) staat die heel grote nog steeds op haar gezicht. Of misschien was die zelfs nog iets groter geworden.
Allé, knijp die dan toch gewoon eens uit als die rijp genoeg is en ontsmet alles daarna heel goed.
Ik zou dat een plus vinden, maar ik ben dan ook verslaafd aan /r/popping

Nadruppelen: ja, das ne lastige.
Als ik denk dak die avond touche ga hebben was ik em wel meestal nog es af onder de pompenbak na het rechtstaan.
Dan heb ik wel echt alles gehad.
Gebeurd dat wassen dan na dat ge de muren hebt schoongemaakt/en of andere lakens hebt gelegd of ervoor?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan