Het grote slowchat topic

Vlug! Pakt uwe velo!

Ik ben aan 't regelen om zondag in de vroege vooravond een pint te gaan pakken met enkele kameraden in mijn favoriete kroeg. Daarna op 't gemak afzakken naar de frituur. Dat zijn echt de beste zondagavonden.

MAAR! Ik was vergeten dat het moederdag was. Dat wordt weer een sterk staaltje inception bij de vrouw om dat geregeld te krijgen. Alvast een ontbijt besteld en gezegd dat ik een bericht kreeg van kameraad x om nog eens af te spreken.

Het zal erom doen dat hij enkel zondagavond kan afspreken. Maar dat is voor morgen. Niet te snel gaan.
Da zen de problemen da ik nie heb frère. Of dak nu 40 pinte in m'n kloten slaag, 7 frituurdochters achterwaarts naai, 17 currywusten door mijn fucking strot ram om vervolgens alles terug uit te kotsen om weer place te make om er nadien weer 13 tegenaan te knallen... geen fucking haan die er naar kraait bij mij à la maison. De absolute liberté copain!

Laatst bewerkt:
Wat versta je onder flirting talk aan het koffiemachien? Vanmorgen toevallig met een collega gesproken die 2 kippen heeft en niet weet wat ze met haar eieren moet doen... Heb gezegd dat ik haar eitjes gerust naar huis wil meenemen, is dat dan ook flirting talk?

Partner worden, krijgt zo bij jullie wel een extra dimensie natuurlijk.

Stel jij hebt net ontdekt via via dat uw partner "hey schatteke' gezegd heeft aan het koffiemachine op het werk tegen iemand anders.

Staan zijn (of haar) koffers al klaar aan de voordeur? Mmm.

Wat versta je onder flirting talk aan het koffiemachien? Vanmorgen toevallig met een collega gesproken die 2 kippen heeft en niet weet wat ze met haar eieren moet doen... Heb gezegd dat ik haar eitjes gerust naar huis wil meenemen, is dat dan ook flirting talk?
Vraagt keer aan chatgpt wat flirten is.

had moeten weten dat ik nog meer disclaimers had moeten zetten.

Vraagt keer aan chatgpt wat flirten is.

had moeten weten dat ik nog meer disclaimers had moeten zetten.
Denk dat mijnen ChatGPT gezopen heeft:

😇 Eindconclusie​

Flirten is net als koken met chilipepers:

• Een snuifje kan het leuker maken.
  • Maar als je overdrijft, ga je zweten — en in dit geval niet van de koffie.

Dus, voor de leut? Prima. Maar je vrouw? Die weet precies waar je grens ligt — en ze heeft een kompas, een kaart, én een fluitje bij zich.

Stel jij hebt net ontdekt via via dat uw partner "hey schatteke' gezegd heeft aan het koffiemachine op het werk tegen iemand anders.

Staan zijn (of haar) koffers al klaar aan de voordeur? Mmm.
Alles hangt van de nuance af he. Beide partijen voelen ook wel aan wat fout is of net over de grens is, zoals hierboven aangegeven als 'dollen'.
EQ enzo..

Als ge al tript voor 'hey schatteke' is er werk aan de winkel, imo.

Alles hangt van de nuance af he. Beide partijen voelen ook wel aan wat fout is of net over de grens is, zoals hierboven aangegeven als 'dollen'.
EQ enzo..

Als ge al tript voor 'hey schatteke' is er werk aan de winkel, imo.
Ik heb al vanalles gelezen. Ik heb ergens ooit gelezen dat iemand vond dat dromen over een ander al gelijk staat aan de partner bedriegen. Ja hallo?

Ergens moet je uw 'grenzen' kunnen afbakenen en even nuchter nadenken en niet op echt alles meteen te fel reageren tov uw partner he.
Want anders blijf je gewoon gefrustreerd achter, ga je 3x scheiden en op uw 80ste orakelen: 'Ik ben alleen. Hoe komt dat nu? Ik begrijp het niet'

Of bezopen 40ers die op bedrijfsfeesten achter de lekkere 20 jarige stagiair zitten. In groep. #cringe.

Ze is 5y ouder dan jullie dochters, gedraag je. :laugh:
Bij de vorige klant liep hier ook een knappe rond. Tot ik ze eens van dichtbij bekeek.
Heel wat van die acne puistjes waarvan 1 grote. OK çava, dat kan gebeuren.

Een maand later (echt) staat die heel grote nog steeds op haar gezicht. Of misschien was die zelfs nog iets groter geworden.
Allé, knijp die dan toch gewoon eens uit als die rijp genoeg is en ontsmet alles daarna heel goed.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Red Sebastian om te vragen of het voor hem ook past. Ik hou jullie op de hoogte.

Edit crew: verplaatst vanuit frietmeeting-topic

Laatst bewerkt door een moderator:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan