Wat moeten we doen om Tonerider terug te krijgen?Geen dank, ik heb alleen maar een aanslag op een presidentskandidaat moeten regelen voor @kay-gell terug naar het forum te krijgen.
Waarom is die trouwens weg eigenlijk?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moeten we doen om Tonerider terug te krijgen?Geen dank, ik heb alleen maar een aanslag op een presidentskandidaat moeten regelen voor @kay-gell terug naar het forum te krijgen.
Ik begrijp het, het verlies van Fransiscus valt hem al zwaar genoeg.Merci, ge moet soms wat overhebben voor de BGers he
Goh ik zat natuurlijk ook met @TRUMP he. Ik wou het manneke zijn idool niet afpakken.
Dat zou nog eens een schoon koppel zijn.Zorgen dat hij terug single is. Ik denk dat hij nog niet uit de konijnenfase is
Zelfde met @Mulan volgens mij.
Ik heb in de tijd genoeg mijn best gedaan anders om ze te koppelenDat zou nog eens een schoon koppel zijn.
Ik probeerde de GIF hiervan te uploaden maar het bestand was te groot. Ik was in de veronderstelling dat de GIF welbekend was.
Noch ik, noch mijn friturist is zo weelderig behaard in de gezichtsstreek.
Gij kent Zatte Rene nie ofwa?Als gif zegt het mij ook niets.. wat is het dan?
De persoon op de foto deed mij in de verte denken aan jouw profielfoto op het forum dus vandaag dat ik dacht dat jij het was.
Dat is Zatte Rene niet zenne. Die gif is Robert Redford, in de film Jeremiah Johnson (1972). De gif wordt algemeen gebruikt om goedkeuring aan te geven.Zatte Rene
Hij is ni verslaafd aan den drank... Hij heeft het nodig.Gij kent Zatte Rene nie ofwa?
Profiel foto, niet goed gelezen??Dat is Zatte Rene niet zenne. Die gif is Robert Redford, in de film Jeremiah Johnson (1972). De gif wordt algemeen gebruikt om goedkeuring aan te geven.
![]()
Goed gelezen, slecht begrepenProfiel foto, niet goed gelezen??
.Ivm uw edit, ik wou al vragen of ge hangry waart en daardoor eventjes uw reading skills werd aangetast, maar je hebt het zelf perfect verwoordGoed gelezen, slecht begrepen.
Ik heb al enige tijd geen frieten meer gegeten, mijn cognitieve vaardigheden gaan snel achteruit...
Gij kent Zatte Rene nie ofwa?
Ge moet daar niet bij zijn he. Dat is een andere fetisj.Ik zou het niet aankunnen een ander met mijn vrouw zien...
Serieus ik dacht dat dat die gast van The Hangover was haha daarmee dat ik hem niet direct vond.Dat is Zatte Rene niet zenne. Die gif is Robert Redford, in de film Jeremiah Johnson (1972). De gif wordt algemeen gebruikt om goedkeuring aan te geven.
![]()
Ik kan u de nummer geven van een collega die mij al meermaals uitgenodigd heeft om fastfood te gaan nuttigen en heel erg aandringt om op zijn persoonlijke nummer te sturen ipv een werkmedium dus ik denk dat jullie beiden wel geil staan.J'ai faim en heb goesting om te poepe
Kheb net ne afspraak kunnen krijgen me a ma, toch ne dikke merci péIk kan u de nummer geven van een collega die mij al meermaals uitgenodigd heeft om fastfood te gaan nuttigen en heel erg aandringt om op zijn persoonlijke nummer te sturen ipv een werkmedium dus ik denk dat jullie beiden wel geil staan.
Tis ene vent dus ik heb geen interesse.

Dat is uw moeder toch niet? Ik zie geen probleem.MAAR! Ik was vergeten dat het moederdag was. Dat wordt weer een sterk staaltje inception bij de vrouw om dat geregeld te krijgen. Alvast een ontbijt besteld en gezegd dat ik een bericht kreeg van kameraad x om nog eens af te spreken.
Het zal erom doen dat hij enkel zondagavond kan afspreken. Maar dat is voor morgen. Niet te snel gaan.
Ik ook niet. Maar ge weet hoe vrouwen kunnen zijn é.Dat is uw moeder toch niet? Ik zie geen probleem.