Betrapt. Ik heb het altijd al geweten dat dat ge nen roden waart.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betrapt. Ik heb het altijd al geweten dat dat ge nen roden waart.
Beter gij of ik. Gezien haar haar niet gewassen is gebruik je best ook een voorbehoedsmiddel.Voor de товарищ die op 1:50 begint te zingen wil ik eender welke vlag zwaaien en daarna in een kommunalnaya gaan wonen zenne.
Maar dat kan je afscheren en dat groeit terugBeter gij of ik. Gezien haar haar niet gewassen is gebruik je best ook een voorbehoedsmiddel.

De jeuk die je erdoor krijgt komt waarschijnlijk ook terug. Alle ja, ik snap wel de voorliefde voor rood maar het is niet nodig dat de intieme zones rood uitslaan en branderig aanvoelen natuurlijk.Maar dat kan je afscheren en dat groeit terug![]()
Verdomme, 6 minuten te laat. Dat was ook direct mijn eerste gedacht.Beter gij of ik. Gezien haar haar niet gewassen is gebruik je best ook een voorbehoedsmiddel.

Ge ziet dat sommige threads hier voor nogal wat sensibilisatie zorgen he. Mssh moet @Booka eens wat subsidies aanvragen daarvoor.Verdomme, 6 minuten te laat. Dat was ook direct mijn eerste gedacht.![]()
Hoeveel zou de Vlaamse overheid geven voor wat "eerst blablabla, dan boemboemboem" banners op het forum te zetten?Ge ziet dat sommige threads hier voor nogal wat sensibilisatie zorgen he. Mssh moet @Booka eens wat subsidies aanvragen daarvoor.
duidelijk geen ambtenaar, die zou niet gezegd hebben dat hij chance heeft gehad dat hij niet tussen een verdiep zat...Ik stond woensdagavond vast in de lift op 't werk...
Was tot het gelijkvloers geraakt en de deur bleef op een kiertje staan. Kreeg ze zelf niet open geforceerd.
Op de bel geduwd ze gingen meteen een technieker sturen.
Een collega heeft de deur langs de buitenkant wel opengekregen, maar lift was voor de rest volledig geblokkeerd. Chance dat ik niet tussen verdiepingen zat.
De jeuk die je erdoor krijgt komt waarschijnlijk ook terug. Alle ja, ik snap wel de voorliefde voor rood maar het is niet nodig dat de intieme zones rood uitslaan en branderig aanvoelen natuurlijk.
Het is maar haar hééé: https://www.instagram.com/julu_july/Verdomme, 6 minuten te laat. Dat was ook direct mijn eerste gedacht.![]()
Subsidies zijn er enkel als je herbruikbare voorbehoedsmiddelen stimuleert.Ge ziet dat sommige threads hier voor nogal wat sensibilisatie zorgen he. Mssh moet @Booka eens wat subsidies aanvragen daarvoor.
3) een spiegeleitje, ik heb al heel de zwangerschap zin in een simpel spiegelei en ik mag het niet eten.Je hebt dus 2 zaken om naar uit te kijken.
1) uwe spruit, de zoon
2) uwe fix, de koffie
.
Ik heb er deze morgen nog 2 gegeten.3) een spiegeleitje, ik heb al heel de zwangerschap zin in een simpel spiegelei en ik mag het niet eten.
.Als je zou willen met uw enge visie op de problemen van de wereldHet is maar haar hééé: https://www.instagram.com/julu_july/
Maar ik zal me volgende keer tot de Sovjetklassiekers beperken.

Gewoon doen als er niemand kijkt.3) een spiegeleitje, ik heb al heel de zwangerschap zin in een simpel spiegelei en ik mag het niet eten.
Voila, bij deze.. had geen zin om er verder over na te denken![]()
Als OCMW medewerker in een centrumstad kan ik toch zeggen dat het er meer zijn dan dat ge denkt, die niet rondkomen zonder steun.
Ik vrees dat wij ook zo gaan klagen als we zo oud zijn
Ocmw's hebben ook directeursZijt gij OCMW medewerker? Ik weet niet of ik u dan toch maar zo rap ga uitnodigen om te komen kampeerzwemmen. Ziet dat de mensen verkeerde gedachten krijgen... heb een BG style reputatie hoog te houden...

Kunt ge dat op dienstwagen laten printen aub?Ocmw's hebben ook directeurs![]()
Dienstwagens zijn voor plebs, geanonimiseerde wagen met chauffeur jaKunt ge dat op dienstwagen laten printen aub?