Het grote slowchat topic

Ik stond woensdagavond vast in de lift op 't werk...
Was tot het gelijkvloers geraakt en de deur bleef op een kiertje staan. Kreeg ze zelf niet open geforceerd.
Op de bel geduwd ze gingen meteen een technieker sturen.
Een collega heeft de deur langs de buitenkant wel opengekregen, maar lift was voor de rest volledig geblokkeerd. Chance dat ik niet tussen verdiepingen zat.
duidelijk geen ambtenaar, die zou niet gezegd hebben dat hij chance heeft gehad dat hij niet tussen een verdiep zat...

Doet me trouwens denken aan een jeugdverhaal van mijn vader zaliger. Voor zijn middelbare school was er toen een ziekenhuis.

Als ze daar tijdens de middag naar toe gingen, namen ze met een 5 tal man de lift en dan er samen in springen, waardoor de lift blokkeerde. En hadden ze het perfecte excuus om te laat in de les te komen.

Als OCMW medewerker in een centrumstad kan ik toch zeggen dat het er meer zijn dan dat ge denkt, die niet rondkomen zonder steun.

Ik vrees dat wij ook zo gaan klagen als we zo oud zijn

Zijt gij OCMW medewerker? Ik weet niet of ik u dan toch maar zo rap ga uitnodigen om te komen kampeerzwemmen. Ziet dat de mensen verkeerde gedachten krijgen... heb een BG style reputatie hoog te houden...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan