TRUMP
Active member
@Green Mamba Hoe gaat het nu sinds je operatie? Alles goed geslaagd, terug de oude (van voor je kwaaltje) , mogen we hopen? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Awel. Nu twee weken alles met links mogen doen, wat best de hel was... Flexibiliteit zit er nu terug wat in en het drukverband en draadjes mogen er straks uit/af.@Green Mamba Hoe gaat het nu sinds je operatie? Alles goed geslaagd, terug de oude (van voor je kwaaltje) , mogen we hopen?![]()
Welke activiteit wou je tracken in de jacuzzi? Sloeber!Polar vantage V2 bandje alweer kapot (3e op 2 jaar tijd) en touchscreen werkt niet meer nadat ik er mee in jacuzzi ben gegaan. Blijkbaar is onder water een knopje indrukken (door de jets wss) al voldoende om het kapot te maken ...
Sorry, de optie: ik slaap op het werk, ben ik vergeten.
Je wil niet weten hoe schadelijk dat is, uw bioritme zo omgooien. Schandalig dat men de pensioenleeftijd van ambtenaren wil verhogen, dat omgekeerde bioritme, dat hou je echt niet vol tot uw 65ste. BRUSSEL GAAT PLAT!Sorry, de optie: ik slaap op het werk, ben ik vergeten.
Toch wel eens kijken om de strategie bij ambtenaren te veranderen, want een ministerie plat leggen is lastig als dat al niet werkt.BRUSSEL GAAT PLAT!
Dat tweede is niet enkel een ergernis van uw vriendin, maar wel van elke normaal functionerende persoon.Ik heb nog bijna nooit meer dan een paar minuten nodig gehad om in slaap te vallen en ook bij het opstaan ben ik direct wakker (beide tot ergernis van mijn vriendin)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd wakker ben voor het opstaan.Dat tweede is niet enkel een ergernis van uw vriendin, maar wel van elke normaal functionerende persoon.
Afschieten zouden ze de mensen die onmiddellijk wakker zijn bij opstaan!
@stowaway hoe is het gegaan met uw examen ?!![]()

lichaamsgeur musk ?Ik ga stilaan een nickchange aanvragen na ongeveer 23 jaar hier op het forum. Het had niks met die dwaas te maken.
De connotatie begint wat té erg te worden.
Dat vind ik nog te vroeg om over te oordelen. We zullen zien binnen een half jaar waar we daarmee staan. Ik zie Trump of Rubio wel eens op de koffie gaan in Moskou.
Hij heeft op BG geleerd dat condoomgebruik niet hoeft als ze er niet marginaal uitziet en zit nu met de gebakken peren.Joren is blijkbaar niet zo goed in terugtrekken![]()
Gisteren mij nog eens laten gaan in mijn favoriet japans restaurant in Brussel.
Dan als hoofdgerecht gewoon wat shushi, tekkamaki, shakemaki en twee futomaki.
sorry, ik ben bang in kleine gesloten ruimtesIk had vandaag een reiziger die zijn grote behoefte aan het doen was met de deur wagenwijd open.![]()
Ik heb gewacht tot hij zijn handen had gewassenBen je dan ook gewoon voor de deur blijven staan tot hij klaar was om dan zijn kaartje te vragen?

Kom Kom als overwerkte ambtenaar kan ik nu aan AI vragen hoe ik het beste kan doen alsof ik aan het werk ben.Vlaanderen sluit grote AI-deal: 10.000 ambtenaren krijgen toegang tot Microsoft Copilot
Onze minister-president sluit een GROTE AI-deal twv 300k in het magische Davos!!
Ik kan die deal sluiten vanuit mijn living in 2 klikken.
![]()
Zo zielig. Het is pas een grote AI deal wanneer we hier datacenters en ontwikkeling kunnen stimuleren.

Betrapt. Ik heb het altijd al geweten dat dat ge nen roden waart.alsof ik hier met mijn ABVV-vlag aan het zwaaien ben.