Het grote slowchat topic

@Green Mamba Hoe gaat het nu sinds je operatie? Alles goed geslaagd, terug de oude (van voor je kwaaltje) , mogen we hopen? :)
Awel. Nu twee weken alles met links mogen doen, wat best de hel was... Flexibiliteit zit er nu terug wat in en het drukverband en draadjes mogen er straks uit/af.

Ik verwacht dus straks nog een voorschrift voor kine en dan zal dat de komende twee maanden nog even opbouwen worden.

Polar vantage V2 bandje alweer kapot (3e op 2 jaar tijd) en touchscreen werkt niet meer nadat ik er mee in jacuzzi ben gegaan. Blijkbaar is onder water een knopje indrukken (door de jets wss) al voldoende om het kapot te maken ...
Welke activiteit wou je tracken in de jacuzzi? Sloeber!

Sorry, de optie: ik slaap op het werk, ben ik vergeten.
Je wil niet weten hoe schadelijk dat is, uw bioritme zo omgooien. Schandalig dat men de pensioenleeftijd van ambtenaren wil verhogen, dat omgekeerde bioritme, dat hou je echt niet vol tot uw 65ste. BRUSSEL GAAT PLAT!

BRUSSEL GAAT PLAT!
Toch wel eens kijken om de strategie bij ambtenaren te veranderen, want een ministerie plat leggen is lastig als dat al niet werkt.

Ik stel iets anders voor: elke dag draait de eerste die toekomt aan een rad met cijfers. Net zoals ze bij de rechtbank alles maal 8 doen, kiest de eerste hier met hoeveel alle boetes vandaag vermenigdvuldigd wordt en hoe goedkoper de drank wordt in de refter. Wordt er 5 gedraaid, dan wordt een boete van 10 euro er bvb eentje van 50 euro. De Leffe voor over de middagpauze van 11 tot 15 uur wordt dan 20 cent ipv 1 euro. Zo zorgen de ambtenaren voor een verhoogde koopkracht zonder de begroting te laten ontsporen.

Beat that, De Wever!

Ik heb nog bijna nooit meer dan een paar minuten nodig gehad om in slaap te vallen en ook bij het opstaan ben ik direct wakker (beide tot ergernis van mijn vriendin)
Dat tweede is niet enkel een ergernis van uw vriendin, maar wel van elke normaal functionerende persoon.

Afschieten zouden ze de mensen die onmiddellijk wakker zijn bij opstaan!

@stowaway hoe is het gegaan met uw examen ?! :baard:

Het is gelukt, normaal ben ik er wel door in eerste zit! Ik heb bijna ieder uur zien passeren vannacht, ben in slaap gesukkeld tegen 3u om dan tegen 06u30 richting Gasthuisberg te trekken.
Dit nummer speelde Spotify toevallig af tijdens de treinrit heen, wat voor de nodige energieboost heeft gezorgd haha. Schitterend toch?! Wat een ploatje. :clap:

Ik ga stilaan een nickchange aanvragen na ongeveer 23 jaar hier op het forum. Het had niks met die dwaas te maken.

De connotatie begint wat té erg te worden.
lichaamsgeur musk ?

Dat vind ik nog te vroeg om over te oordelen. We zullen zien binnen een half jaar waar we daarmee staan. Ik zie Trump of Rubio wel eens op de koffie gaan in Moskou.

Mja, ik zou daar nu ook niet direct op de thee willen gaan...
Al heeft hij geluk dat hij niet kort in de geburen van ramen komt.

Laatst bewerkt:
Vlaanderen sluit grote AI-deal: 10.000 ambtenaren krijgen toegang tot Microsoft Copilot

Onze minister-president sluit een GROTE AI-deal twv 300k in het magische Davos!! :rofl:
Ik kan die deal sluiten vanuit mijn living in 2 klikken.
33KAMAB.png

Zo zielig. Het is pas een grote AI deal wanneer we hier datacenters en ontwikkeling kunnen stimuleren.
Kom Kom als overwerkte ambtenaar kan ik nu aan AI vragen hoe ik het beste kan doen alsof ik aan het werk ben.

En misschien kunnen sommige jobs wel verdwijnen 😲

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan