Voorlopig nog niet op de plee, maar de dochter klaagt wel van buikpijn@Sir.Killalot : ondertussen nog geen buikgriep?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorlopig nog niet op de plee, maar de dochter klaagt wel van buikpijn@Sir.Killalot : ondertussen nog geen buikgriep?

Je moet natuurlijk ook afwegen of die schoonfamilie zo erg is om 2x per jaar te zien, terwijl je je partner de overige 363 dagen zonder die schoonfamilie ziet.
Ambtenaren jong, niets als last. Misschien dat er een projectmanager of consultant moet gecreëerd worden bij de overheid om ambtenaren op pensioen bij te staan...Wat ik niet begrijp: iedereen weet dat de ergernis #1 van schoonfamilie is dat ze zich overal ongevraagd in moeien.
Dus wat denk je dan, als schoonfamilie zijnde? Ik ga mij eens extra stevig overal in moeien tijdens de feestdagen wanneer we al ganser dagen op elkaars lip zitten? Dat zal vast de sfeer bevorderen! Hoe weinig mensenkennis heb je dan?
Wat natuurlijk ook niet helpt is dat oudere mensen hun karaktertrekken steeds uitgesprokener worden. Ik merk dat ook bij mijn eigen ouders trouwens. Die zijn echt een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Tommeke er is dus ook een ski arrangement mogelijk als ik in de winter mijn caravan op uwe oprit kom zetten of hoe werkt dat?Heb mijn kinderen verslaafd gemaakt aan Lego en skiën. Die gaan later nooit budget hebben voor drugs.
Topparenting!
Steengrill bedoel je.Hopelijk om samen te gourmetten? Beter wordt het niet.![]()
't Is ook nog een gedacht, dat is nog langer geleden.Steengrill bedoel je.
Ik snap de insteek wel maar hoe kan je nu een echt loserfeest houden zonder @Loser. Maar naar het schijn mag die niet buiten komen van Bart Dewever.Ik zei gezellig.
Wij vieren het Loserfeest op een andere dag, beetje zoals Sinterklaas vs Sint-Maarten, tegen dan mag hij wel weer buitenkomen. Toch als hij die Colruyt eens gerust laat.Ik snap de insteek wel maar hoe kan je nu een echt loserfeest houden zonder @Loser. Maar naar het schijn mag die niet buiten komen van Bart Dewever.
Eerst betalen voor de KOTK loop zoals den delhaize verdorie.Wij vieren het Loserfeest op een andere dag, beetje zoals Sinterklaas vs Sint-Maarten, tegen dan mag hij wel weer buitenkomen. Toch als hij die Colruyt eens gerust laat.
And so it begins... Come to the darkside my friend...Ik ben in dergelijke onderwerpen zelden akkoord met Pardal, maar nu ga ik hem wel eens bijstaan.
heerlijke naam vooral!
Een twijfelaar of "mix" brochette is meestal een stukje frikandel, een stukjes mexicano, een stukje lookworst, een stukje kipcorn. Een beetje zoals Raz El Hanout - elk huis heeft zijn eigen recept.
Maar een olgelik. Machtig.
ZIjn ladyboys ook geen twijfelaarsIs dat dan een mix van ladyboys, dames, heren , ... ?
?Hangt er van af of de lookworst er nog aan hangt.ZIjn ladyboys ook geen twijfelaars?
Als die er niet meer aan hangt is het geen ladyboy maar een transpersoon.Hangt er van af of de lookworst er nog aan hangt.
Ik had vroeger een collega die enorm stonk en omdat ik dat zelf niet durfde zeggen, heb ik gevraagd aan de baas om dat eens subtiel aan te kaarten.Collega opleiden die geen woord Nederlands spreekt en kei hard uit zijn bek stinkt, dolle pret.
Iemand ideeën om subtiel duidelijk te maken dat hij iets aan zijn mondhygiëne moet doen?
Uwe piet goed wassen en vragen dat ze haar vals gebit uitdoet. Thank me later.Ik kreeg vandaag een meeting verzoek van mijn bazin voor een evaluatiegesprek volgende week, wat zou dit betekenen? Zit hier meer achter denken jullie? Hoe moet ik hier op reageren?
Ik moet snel handelen als ik mijn kans wil grijpen want binnen 5 maand is ze op pensioen.