Het grote slowchat topic

Je moet natuurlijk ook afwegen of die schoonfamilie zo erg is om 2x per jaar te zien, terwijl je je partner de overige 363 dagen zonder die schoonfamilie ziet.

Wat ik niet begrijp: iedereen weet dat de ergernis #1 van schoonfamilie is dat ze zich overal ongevraagd in moeien.
Dus wat denk je dan, als schoonfamilie zijnde? Ik ga mij eens extra stevig overal in moeien tijdens de feestdagen wanneer we al ganser dagen op elkaars lip zitten? Dat zal vast de sfeer bevorderen! Hoe weinig mensenkennis heb je dan?

Wat natuurlijk ook niet helpt is dat oudere mensen hun karaktertrekken steeds uitgesprokener worden. Ik merk dat ook bij mijn eigen ouders trouwens. Die zijn echt een karikatuur van zichzelf aan het worden.

Laatst bewerkt:
Wat ik niet begrijp: iedereen weet dat de ergernis #1 van schoonfamilie is dat ze zich overal ongevraagd in moeien.
Dus wat denk je dan, als schoonfamilie zijnde? Ik ga mij eens extra stevig overal in moeien tijdens de feestdagen wanneer we al ganser dagen op elkaars lip zitten? Dat zal vast de sfeer bevorderen! Hoe weinig mensenkennis heb je dan?

Wat natuurlijk ook niet helpt is dat oudere mensen hun karaktertrekken steeds uitgesprokener worden. Ik merk dat ook bij mijn eigen ouders trouwens. Die zijn echt een karikatuur van zichzelf aan het worden.
Ambtenaren jong, niets als last. Misschien dat er een projectmanager of consultant moet gecreëerd worden bij de overheid om ambtenaren op pensioen bij te staan...

We zitten in Slowchat je, neemt het niet serieus. Dat bestaat al...

heerlijke naam vooral!

Een twijfelaar of "mix" brochette is meestal een stukje frikandel, een stukjes mexicano, een stukje lookworst, een stukje kipcorn. Een beetje zoals Raz El Hanout - elk huis heeft zijn eigen recept.

Maar een olgelik. Machtig.

Den @TRUMP bestelt da ook als hij in Thailand zit.
“Welke dame wilt u, meneer Trump?”
“T is mie olgelik”

Collega opleiden die geen woord Nederlands spreekt en kei hard uit zijn bek stinkt, dolle pret.

Iemand ideeën om subtiel duidelijk te maken dat hij iets aan zijn mondhygiëne moet doen?
Ik had vroeger een collega die enorm stonk en omdat ik dat zelf niet durfde zeggen, heb ik gevraagd aan de baas om dat eens subtiel aan te kaarten.
Een paar uur later sta ik toevallig samen met die collega de camion te laden als de baas binnen komt en tegen collega zegt: "Amai, zit er een dood vogeltje onder uw oksels? Azo stinken."
Maar dat wordt mss niet overal geapprecieerd.

Ik kreeg vandaag een meeting verzoek van mijn bazin voor een evaluatiegesprek volgende week, wat zou dit betekenen? Zit hier meer achter denken jullie? Hoe moet ik hier op reageren?

Ik moet snel handelen als ik mijn kans wil grijpen want binnen 5 maand is ze op pensioen.
Uwe piet goed wassen en vragen dat ze haar vals gebit uitdoet. Thank me later.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan