Het grote slowchat topic

Ik geloof bijna niet dat ik dit typ. Maar iemand tips voor een airfryer met dubbele bakjes? Het zou wel een grote moeten zijn en liefst rond de 100€.
Voor alle duidelijkheid het is niet voor mij maar als cadeau voor iemand dat ik uit de grond van mijn hart haat.
Is het iemand die we ook kennen? 🤔

Waarom zijn al die overheidssites zo tergend langzaam? :angry:
Wanneer je een pagina opvraagt rolt er een request uit de printer.
Een ambtenaar gaat dat papierke halen en stelt dan met HTML een pagina op.
Hij mailt die pagina naar zijn overste, die al dan niet goedkeuring geeft.
Daarna wordt de pagina online geplaatst via een FTP-server.
Soms veranderen ze het wachtwoord van de FTP-server eens en dan moet de ambtenaar in kwestie rondbellen om het nieuwe wachtwoord te krijgen. Dat kan soms efkes duren, sorry, wij voeren ook maar uit.

Wanneer je een pagina opvraagt rolt er een request uit de printer.
Een ambtenaar gaat dat papierke halen en stelt dan met HTML een pagina op.
Hij mailt die pagina naar zijn overste, die al dan niet goedkeuring geeft.
Daarna wordt de pagina online geplaatst via een FTP-server.
Soms veranderen ze het wachtwoord van de FTP-server eens en dan moet de ambtenaar in kwestie rondbellen om het nieuwe wachtwoord te krijgen. Dat kan soms efkes duren, sorry, wij voeren ook maar uit.

Kwamen gisteren buiten van het kerstavondfeestje. Beetje teveel gedronken. De auto stond daar mooi naar mij te lachen op een paar meter stappen. Mijn madam mocht ook niet meer rijden... ja wat doe je dan? Te voet naar huis zeker?

Gelukkig was het bij de buren.

Ze zeggen altijd dat je dik wordt van wat je eet tussen Nieuw en Kerst en niet omgekeerd maar dit jaar heb ik er mijn twijfels over. #teamdempig.

Prettige vreetdagen iedereen!

Laatst bewerkt:
Ze noemen dat een man...

Haha ja, ben puur 100% hetero, maar ne een paar maanden in relatie komen bij een vrouw die kantjes naar boven en klap ik compleet toe en is het einde relatie.
Ik kan er echt niet tegen.

Mss trauma uit kindertijd? Er is zeker een verklaring, maar ik kan er niet tegen.

Haha ja, ben puur 100% hetero, maar ne een paar maanden in relatie komen bij een vrouw die kantjes naar boven en klap ik compleet toe en is het einde relatie.
Ik kan er echt niet tegen.

Mss trauma uit kindertijd? Er is zeker een verklaring, maar ik kan er niet tegen.
Communicatie vriend is de oplossing in een relatie. Zo weinig mogelijk communicatie dan kan ze die dingen niet zeggen.

Kerstdagen bij de schoonfamilie. Gepensioneerde ambtenaren, begin de 60. Heel lieve mensen en ze bedoelen het allemaal goed, maar het zijn gewoon totaal niet mijn type mensen.

Geen enkele zorgen in het leven, maar zich wel druk maken over vanalles en nog wat. Een pensioen van hier tot in Tokyo, betaald door middelen gegenereerd vanuit onze lokale economie, maar toch zo gierig als de pest en brol kopen op Chinese webshops. Altijd met bonnen en acties en kortingen cumuleren om een hotel te boeken, en dan vervolgens alle gratis koffiecapsules meenemen naar huis. Bah.

En ken je het begrip "helikopterouders"? Wel, dit zijn helikoptergrootouders. Constant rond die kinderen hangen. Totaal niet mijn opvoedingswijze, dus ik doe daar niet aan mee en laat de kinderen hun ding doen zolang ze braaf zijn. Maar dan krijg je van die scheve opmerkingen dat je je niets aantrekt van je kinderen. Of dan geven ze van die "subtiele" bevelen door tegen de kinderen te zeggen: "Ah, de papa zal wel eens meespelen met X" of "de papa zal Y wel eens halen voor jou". :wtf: Euh, ok dan? :wtf: Mooi in de hoek gedrumd door de kinderen te gebruiken.

En als ik dan bezig ben met mijn (toekomstige) onderneming door te bellen, door mails te behandelen, ander computerwerk, ... dan komt mijn schoonvader ongevraagd over mijn schouder loeren naar mijn scherm en gaat het vingerwijzend dat ik toch wel "verslaafd ben aan mijn smarpthone" en "verslaafd ben aan mijn computer". Fucking hell. Wees blij dat iemand nog een beetje ondernemend is. Ik had ook hangend in de zetel pinten kunnen zuipen ganser dagen. En dan de manier waarop, door op mijn scherm mee te kijken. The fuck is zijn probleem?!
Pas op, goed wetende dat ik ook de vroegste wakker ben om voor de kinderen te zorgen terwijl iedereen hier nog in zijn nest lag bijvoorbeeld. Allemaal geen probleem, ik blijf mijn verantwoordelijkheid nemen.

Man, ik heb al enorm veel op mijn tanden moeten bijten. Ik vrees dat ik ooit eens ga uitvliegen als ze zo verder doen. Blij dat ik terug thuis ben in ieder geval. Brrr.

Ik vind dat echt zo'n egoïsme hé. Met 20 man in een kleine niet-verluchte woonkamer aan het raclettetoestel, terwijl een vierjarige om het halfuur naar de plee sprintte om te kotsen. Ook de enige wc in het huis. TOP. We gaan er gegarandeerd ook aan hangen hé, weg vakantie. Weg nieuwjaarsplannen. Nu, tot daar, wij overleven dat wel. Maar daar zaten ook de 90+-jarige grootvader aan tafel, en twee 70-jarigen in slechte gezondheid. Niets geleerd van corona.

En voor mijn huwelijk moet ik mijn bek houden en blijven zitten. Ik kon ook gewoon niet vroeger vertrekken, want hoewel vrouwlief me al 10 keer gefrustreerd voor de voeten had geworpen dat we 'weer' te laat zouden zijn, waren we godverdomme de eerste daar waardoor er 5 wagens achter ons stonden die allemaal moesten verzet worden vooraleer wij naar huis konden.

Ik weet nog altijd niet wat er beter is voor mijn huwelijk eigenlijk. Of ik nog mee ga naar die familie, of niet.
Mannekes, uw eigen familie kunt ge niet kiezen, uw schoonfamilie wel.

Ge kunt wel nog altijd aankomen als ik, in het begin van de relatie geen contact met bepaalde familie. Dan terug contact toen bleek dat er kleinkinderen kwamen. En ik heel goed begrijp waarom er ooit geen contact is geweest.

Mannekes, uw eigen familie kunt ge niet kiezen, uw schoonfamilie wel.

Ge kunt wel nog altijd aankomen als ik, in het begin van de relatie geen contact met bepaalde familie. Dan terug contact toen bleek dat er kleinkinderen kwamen. En ik heel goed begrijp waarom er ooit geen contact is geweest.
Je moet natuurlijk ook afwegen of die schoonfamilie zo erg is om 2x per jaar te zien, terwijl je je partner de overige 363 dagen zonder die schoonfamilie ziet.

Je moet natuurlijk ook afwegen of die schoonfamilie zo erg is om 2x per jaar te zien, terwijl je je partner de overige 363 dagen zonder die schoonfamilie ziet.
Klopt, maar die houden de andere dagen van het jaar ook contact met de telefoon.

En dan krijgt ge hun manieren via die weg ook door.

Bijkomen met kinderen zien we ze meer dan 2 keer op een jaar

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan