Het grote slowchat topic

wat als het toilet niet in de buurt van de badkamer is? en het zo dringend is, dat je niet je eerst kan afdrogen of dat je anders in uwe pure door het het huis moet lopen naar de wc, en misschien een raam hebt van vloer tot plafond, waardoor je buren je kunnen zien lopen?
Eddy Snelders zou zeggen dat de buren gerust de andere kant konden opkijken :unsure:

is it just me or.......

ik zou nog liever hebben dat ik naakt moet door mijn huis lopen, dat de buren mij naakt zien, dat de vloer nat is..... al deze zaken gecombineerd zelfs....
Liever dat allemaal, dan in mijn hand te moeten kakken.

But that's just me.

(tenzij je natuurlijk naast eddy snelders woont. Die buren hebben al genoeg meegemaakt :help: )
Ik weet niet of je buurvrouw hier klaar voor is. :unsure:

zaterdag gaat ze mee dus naar Thailand met ons. ze wil het daar ook eens zien zegt ze :baard:
zal toch raar doen, met onze Moe mee.
Gelukkig heeft ze haar man ook mee. Misschien kan ik de vrouwen overhalen om samen eens op stap te laten gaan, en mijn "plusvader" ook eens alle hoekjes en kantjes te laten zien. Ik ben benieuwd of ze gaan toehappen.

ik kreeg een foto doorgestuurd van een prentje (dus geen echte foto) waarbij iemand onder de douche stond, en een grote boodschap deed in zijn hand,
en de volgende prentje was dan dat hij die drol in de wc gooide.
met de tekst er onder "everyone at least did this once in their lifetime".

Ik heb dit zelfs naar mijn meest wansmakelijke vrienden doorgestuurd, en toch nog niemand die dit heeft gedaan hoor.

Iemand van jullie wel?

Lijkt me toch ook onnozel. Als je moet kakken onder de douche ga je toch gewoon naar het toilet?
Door het afvoerputje persen lijkt me idd veel handiger, anders is heel de vloer nat.

lees je op reddit de vraag of Brian Adams echt zijn eerste gitaar in a "five and dime" gekocht heeft, is het eerste antwoord dat hij al toegegeven had dat het nummer "summer of 69" niet over het jààr gaat, maar dat het voor hem over een "zomer met veel 69" gaat.
Adams mag zeggen wat hij wil, de schrijver van het nummer Jim Vallance zegt dat het conceptueel tot stand kwam met het jaartal in gedachten.

Adams probeerde gewoon edgy te doen achteraf in interviews, omdat de andere kindjes lachten met zijn everything i do knuffelberen imago.
Aangezien ik het originele stuk van het Eiland niet vind zal je het hiermee moeten doen.

wat als het toilet niet in de buurt van de badkamer is? en het zo dringend is, dat je niet je eerst kan afdrogen of dat je anders in uwe pure door het het huis moet lopen naar de wc, en misschien een raam hebt van vloer tot plafond, waardoor je buren je kunnen zien lopen?

Allez zoveel redenen om deze situatie voor te hebben.
In dat opzicht snap ik het ontwerp van sommige huizen toch niet goed hoor. Hier in 't straat is er ook zo'n huis met ramen tot op de grond, ook op het verdiep. Die mensen zitten na járen nu eindelijk in da huis... blijkt dat de grote raam in de voorgevel boven de badkamer is :smurf:, hoe kom je er zelfs bij??? :unsure:
Zeker nu het 's avonds vroeg donker is sta je met het licht aan dus gewoon op 't straat... ok, den overkant van 't straat is voorlopig nog nen akker maar binnen dit en 10 jaar staan daar ook gewoon huizen op en daarnaast heeft 80% van het dorp hier nen hond en is er dus nen hoop passage van mensen die verplicht moeten wandelen elken avond.

In dat opzicht snap ik het ontwerp van sommige huizen toch niet goed hoor. Hier in 't straat is er ook zo'n huis met ramen tot op de grond, ook op het verdiep. Die mensen zitten na járen nu eindelijk in da huis... blijkt dat de grote raam in de voorgevel boven de badkamer is :smurf:, hoe kom je er zelfs bij??? :unsure:
Zeker nu het 's avonds vroeg donker is sta je met het licht aan dus gewoon op 't straat... ok, den overkant van 't straat is voorlopig nog nen akker maar binnen dit en 10 jaar staan daar ook gewoon huizen op en daarnaast heeft 80% van het dorp hier nen hond en is er dus nen hoop passage van mensen die verplicht moeten wandelen elken avond.
staat het bad voor het raam?

Ik denk dat alles zowat rond het raam is opgebouwd. Als ze voor de lavabo staan, staan ze recht voor het raam, ik vermoed hetzelfde als ze uit het bad/douche komen. Ik zou ne foto nemen en posten maar das grensoverschrijdend zeker? :unsure:
natuur fotografie? onderzoeksjournalistiek?

Ik denk dat alles zowat rond het raam is opgebouwd. Als ze voor de lavabo staan, staan ze recht voor het raam, ik vermoed hetzelfde als ze uit het bad/douche komen. Ik zou ne foto nemen en posten maar das grensoverschrijdend zeker? :unsure:
Een zwart balkje voor de ogen trekken, de kranten lossen dat ook zo op.

VTM heeft zatte Rita, VRT zatte Zita!
Ik zie de gelijkenissen.

unnamed-file-jpg-ins.webp

zatte-rita-het-vroegere-familie-personage-van-jacky-lafon-ins.webp

Eerder een zweverig mumbo jumbo schouderklopjesprogramma waar zes alcoholverslaafde BV's samen op retraite gaan met Ingeborg en James Cooke om na een weeklang betekenisvolle wandelingetjes maken in een Ardeens bos, samen mocktails verzinnen met zelfgemaakte kombucha en met belletjes versierde lama's knuffelen kunnen afkicken van hun alcoholverslaving. En dan zingen ze met zijn allen het themalied: "No cervezas por favor".
Zwalpend Down the Road.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan