Ge moet ergens naartoe met dat zwart geld e.Ja, het mag zo te zien wel een frankske meer kosten sinds dat ge mod geworden zijt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge moet ergens naartoe met dat zwart geld e.Ja, het mag zo te zien wel een frankske meer kosten sinds dat ge mod geworden zijt.
Wa schuift dat zo, enkele infractions kwijtschelden en bans uitdelen?Ge moet ergens naartoe met dat zwart geld e.
Dat kan ik uiteraard enkel via PM bespreken.Wa schuift dat zo, enkele infractions kwijtschelden en bans uitdelen?
Alle zeg, ik dacht nu eens wat druk op @Loser te kunnen zetten om de prijzen wat naar beneden te krijgen.Dat kan ik uiteraard enkel via PM bespreken.
Ik vind mijn naakte lichaam en seks nu niet iets wat ik snel zomaar met iemand deel.

Spijtig![]()
*soeperkeHela, snoeperke.
Maar wat is dan specifiek jouw probleem met iemand die een hogere bodycount heeft? Is het dat ze een ander zicht hebben op seks?

Een auto met 80.000km met 1 eigenaar heeft natuurlijk minder km's dan eentje met 80.000km en 3 eigenaarsDat je een handdoek rond je flieter moet wikkelen om de zijkanten nog ietwat te raken?![]()

Als een auto zo vaak wisselt van eigenaar is er meestal iets mis meeEen auto met 80.000km met 1 eigenaar heeft natuurlijk minder km's dan eentje met 80.000km en 3 eigenaars![]()
We hebben allemaal wel eens in een huurauto gereden zeker?Als een auto zo vaak wisselt van eigenaar is er meestal iets mis mee

Als een auto zo vaak wisselt van eigenaar is er meestal iets mis mee
Nee, aft.bezine?
beter dan azoutNee, aft.
beter dan azout
Ik had dat ook gezegd tegen uw vrouw toen ze jong was.Bezinet voor ge begint (te rijden) zeg ik altijd!
Dat je een handdoek rond je flieter moet wikkelen om de zijkanten nog ietwat te raken?![]()
Den helft voor uzelf en de rest mocht het uitvechten zeker3 grote schotels, denk dat ik toch rap een 30 à 40 rollekes had. Was voor 7 volwassenen en 4 kinderen.
.