Het grote slowchat topic

Hier de hele namiddag geregend. Ging net op mijn velo springen om een toer te rijden en zag dat het net begon te regenen. Toch van 13 tot 16u regen gehad. En daarna geen zin meer in fietsen.
Ik heb dat ook altijd, goesting om te fietsen wanneer het regent. Gelukkig gaat dat over tegen dat de zon terug is.

Mmm het hangt ervan af...hoeveel tijd krijg ik hiervoor om ze in mijn kloten te slagen? Op ne half uurke wordt het inderdaad moeilijk

Ik heb ooit een weddingschap gezien waarbij iemand elk uur 1 duvel moest binnenkappen. Tegen 6u 's ochtends was die kadee redelijk perto. Had er 11 binnen.

Waarom zeggen ze in Limburg Luikersteenweg in plaats van Luiksesteenweg?
Idem voor Genkersteenweg in plaats van Genksesteenweg...

Het zou nogal wat zijn hier... De Kortrijkersteenweg, de Gentersteenweg, ...

Waarom zeggen ze in Limburg Luikersteenweg in plaats van Luiksesteenweg?
Idem voor Genkersteenweg in plaats van Genksesteenweg...

Het zou nogal wat zijn hier... De Kortrijkersteenweg, de Gentersteenweg, ...
Heeft niks met Limburg te maken, is volgens mij gewoon gekozen volgens wat het beste klinkt? Of zo.
Het is ook Hasseltsesteenweg, Naamsesteenweg en Tongersesteenweg, ....
Maar dan wel weer Sint-Truidersteenweg.

Een kalende man met een verkeerd kapsel is inderdaad minder aantrekkelijk imo.

Maar met het juiste kapsel kan deze er juist beter uitzien.

Hier 42 een 2tal jaar geleden overgegaan naar tondeuze op 1mm kapsel nu zelfs zonder kapje. Kaal scheren zie ik niet zitten omdat je dit meermaals per week moet doen IMO, nu doe ik het 1x week.

And I'am looking good!
Wilt ge just efkes uw avatar aanpassen zodat de mensen een realistischer beeld hebben?

pardal.jpg

Zijn er hier mensen die recent bij Carcasse in Koksijde zijn geweest?
Hoe is het van smaak, beleving, omgeving en prijs?
Ik heb wat video's gezien er van, qua eten denk ik dat het volledig mijn ding is, maar ik hoorde toch regelmatig heel wat achtergrondgeluid. Leek soms een ongezellige refter op dat vlak. Is dat IRL zo of kwam dat door die opnames?
Prijs wil ik gewoon een richtlijn, ik ga sowieso eens gaan omdat het dichtbij is, maar zou toch ergens willen weten waar ik me op moet voorbereiden.
Ja, het mag zo te zien wel een frankske meer kosten sinds dat ge mod geworden zijt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan