Het grote slowchat topic

Een voorbeeld waarom bepaalde zaken failliet zijn gegaan. Een héél goeie TOP pizzazaak (echt héél lekkere en goede pizza's) vs de goedkopere zaken zoals Dominos & Pizzahut. Welke van die 3 zaken zijn hier in Heist Op Den Berg onlangs failliet gegaan denk je? Je zou denken: Die pizzazaak akkoord? Het antwoord is echter 'neen fout'. ;)
Er zijn drie pizzazaken, maar de zaak die failliet ging was de pitta om de hoek?

Een voorbeeld waarom bepaalde zaken failliet zijn gegaan. Een héél goeie TOP pizzazaak (echt héél lekkere en goede pizza's) vs de goedkopere zaken zoals Dominos & Pizzahut. Welke van die 3 zaken zijn hier in Heist Op Den Berg onlangs failliet gegaan denk je? Je zou denken: Die pizzazaak akkoord? Het antwoord is echter 'neen fout'. ;)
Geef toe, ook wel niet echt een naam voor een horecazaak.

First hand story. Ik stond ooit aan de bus een zakje chips te eten die ik gekocht had in de bakker aan de bushalte. Was een jaar of 14. Komt daar plots uit het niets 1 mijn zak chips pikken. Bleek ene 12 jarige uit mijn school te zijn, maar ik kende dat gastje niet.

Ik zei 'ei, geef mijn zak terug'. Die smeet het op de grond en stampte het kapot. Tot op heden weet ik nog altijd niet waarom die dat gedaan heeft - probably random.

Uiteindelijk had dien door dat we in dezelfde school zaten. Ik was een kop groter dan hem (ook 2y ouder of zo). De 1 2 jaren en 3 4 5 6 zaten in een ander gebouw, dus ik heb die gast nooit in school tegengekomen.
Zat jij toevallig ook in 't Atheneum van Ieper mss? :unsure: Bakker met chips aan de bushalte en die jaren gescheiden van gebouw is wel heel toevallig.

We hebben besloten van toch logo op te starten aan 300 euro per maand. Hij is deze week opnieuw getest voor niveau 4dr leerjaar en we krijgen dus toch een terugbetaling.
Had toch iets laten weten, ik had de vrouw wel overhaalt dat ze therapie geeft in ruil voor een week all in camping vakantie bij u thuis.

"De Lesse is in twee uur tijd met anderhalve meter gestegen. Dat heeft voor een ware vloedgolf gezorgd. Het gaat om een natuurfenomeen dat ik nooit eerder gezien heb."

Werd alle zever op dit forum in de Lesse gekapt of zo?

Laatst bewerkt:
"De Lesse is in twee uur tijd met anderhalve meter gestegen. Dat heeft voor een ware vloedgolf gezorgd. Het gaat om een natuurfenomeen dat ik nooit eerder gezien heb."

Werd alle zever op dit forum in de Lesse gekapt of zo?
't Was vandaag een Pol & Actua-uitstapje. Best gezellig, geen blauwe ogen maar wel wat gezever.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan