Het grote slowchat topic

VWOG1EB.gif

:hurrr:

Ben maar 0,63% gay denkik. Maar naargelang ik meer gezopen heb of nen twink zich volledig scheert, beke oogschaduw aandoet en jartellen aantrekt gaat dat percentage omhoog. Knappe transgrieten kunnen mij altijd krijgen, dat staat buiten kwestie. :biglaugh:
giphy.gif

Uh huh

Jammer. Moest er iemand weet hebben van een transgender kanaal, please share.😇

I totally get this. Zo type David Bowie of die gast van Tokio Hotel in zijn jonge tijd. Anderzijds, ben ook geen homo maar zou wel grof geld betalen om bijvoorbeeld Natalie Mars haar piet me ballen en al zo diep mogelijk mijn keelgat in te wurmen. 🥰 Would wife.

In mijn geval: mannen komen naar mij zelf toe, ik zoek het nooit actief op. En aan die mannen toelaten om mijn kindjes te extracten en vaak door te slikken of te laten insmeren op hun borst/gezicht beschouw ik als een soort gunst. Ze willen het, zo goed als altijd vragen ze het zeer beleefd en soms mogen ze het van mij.

Oh ik word niet opgewonden door mannen hoor. Ik kan ook onmogelijk gevoelens krijgen van een man. Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.
Meer dan worden gepijpt zit er voor mij ook niet in. Dus nooit anaal gedoe en nooit kussen ezv.
Verdorie, op 6 voorwaarden na had ik kans. Jammer.

In mijn geval: mannen komen naar mij zelf toe, ik zoek het nooit actief op. En aan die mannen toelaten om mijn kindjes te extracten en vaak door te slikken of te laten insmeren op hun borst/gezicht beschouw ik als een soort gunst. Ze willen het, zo goed als altijd vragen ze het zeer beleefd en soms mogen ze het van mij.
Gij wilt gewoon @TRUMP naar de kroon steken wat betreft vieze praat gij.

Ik schaam me diep omdat ik als Aalstenaar al verwacht wordt op de Grote Markt om 7u 's ochtends met een Carapils.

Ik schaam me diep omdat ik als Aalstenaar al verwacht wordt op de Grote Markt om 7u 's ochtends met een Carapils.
Ik wist niet dat Aalstenaars zo een pussies waren. Vervang "al verwacht word" eens door "geacht wordt nog steeds aanwezig te zijn", en we kunnen babbelen.

Ik zie geen probleem daarmee. @Wannez en @Lint , jullie mening.
Zie hierboven, zo goed?

Laatst bewerkt:
Ik wist niet dat Aalstenaars zo een pussies waren. Vervang "al verwacht wordt" eens door "geacht wordt nog steeds aanwezig te zijn", en we kunnen babbelen.

Zie hierboven, zo goed?

Ik had het over een doordeweekse werkdag, niet over carnaval.

Ik had trouwens moeten zeggen: Vervang "wordt" al eens door "word", en we kunnen babbelen.
Wijlen @recipe4hate zou trots op me zijn (en tegelijk terecht teleurgesteld omdat ik het een dag later pas zag).

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan