Het grote slowchat topic

Als ik een week niet sport dan heb ik geen licht nodig. Dan is dat vast bezetsel aan de knikker.
Als ik vrij veel sport dan is dat stroperig. Dan is het zonder licht toch moeilijk se.
Maar allez, nu zonder zwans: uw gat afgeven doet ge toch blindelings? Je moet al extreem flexibel zijn om visueel te zien of het proper is, tenzij je telkens een spiegel meesleurt naar het toilet.

Maar allez, nu zonder zwans: uw gat afgeven doet ge toch blindelings? Je moet al extreem flexibel zijn om visueel te zien of het proper is, tenzij je telkens een spiegel meesleurt naar het toilet.
Stroperig is bij mij dan echt heel erg stroperig. Dwz dat het overal hangt .. allé ik kan ook al mijn aars haren afscheren .. dan heb ik daar geen last van. Maar dan begint dat te jeuken ..

Ik denk dat ik genoeg details gezegd heb nu en we het hierbij kunnen laten? :unsure:

Stroperig is bij mij dan echt heel erg stroperig. Dwz dat het overal hangt .. allé ik kan ook al mijn aars haren afscheren .. dan heb ik daar geen last van. Maar dan begint dat te jeuken ..

Ik denk dat ik genoeg details gezegd heb nu en we het hierbij kunnen laten? :unsure:
Het is goed genoeg, anders moeten we verder zetten in Zwam. Maarreeeuh ... in jouw geval zou ik misschien denken aan een bidet. :unsure:

Aan de foto te zien is die hoogwerker sowieso illegaal geparkeerd. Altijd hetzelfde met die verhuurbedrijven die geen plek hebben om hun materiaal te stockeren.
En er kwam geen GAS-boete want die stond niet reglementair en de politie, die doet daar niks meer aan. Het is ver gekomen met de maatschappij.

Willys En Marjetten Tikkende Tijdbom GIF - Willys En Marjetten Tikkende Tijdbom Mad GIFs

Aan de foto te zien is die hoogwerker sowieso illegaal geparkeerd. Altijd hetzelfde met die verhuurbedrijven die geen plek hebben om hun materiaal te stockeren.
En zou die eigenlijk wel een vergunning hebben voor dat roodwit lint? Zomaar een deel van de openbare weg afbakenen lijkt me ook niet koosjer.

En zou die eigenlijk wel een vergunning hebben voor dat roodwit lint? Zomaar een deel van de openbare weg afbakenen lijkt me ook niet koosjer.
En zo dicht bij die bomen, volgens mij is dat zonder kapvergunning. Typisch dat iedereen zich niks aantrekt van vergunningen. De straffeloosheid in de maatschappij is ongelofelijk.

Dat is wel een heel minimaliserende omschrijving van het Brusselse drugsgeweld zeg. :unsure:
Ik denk dat hij met "schietoefeningen", bedoelt dat hij in zijn broek, sok, washandje, gezicht partner heeft geschoten m. Maar deze keer met zoveel geluid dat de vrouw ervan wakker was geworden.

Op een bepaalde leeftijd verloopt alles wat moeizamer he

Ik denk dat hij met "schietoefeningen", bedoelt dat hij in zijn broek, sok, washandje, gezicht partner heeft geschoten m. Maar deze keer met zoveel geluid dat de vrouw ervan wakker was geworden.

Op een bepaalde leeftijd verloopt alles wat moeizamer he
Volgende keer dus eerst in haar oren.

Crazy in da coconut :unsure:

Nieuwe achterbuurvrouw sinds een paar jaar. Nu is er met de regen een lekkage geweest, er stak een lege bus sillicone in haar afvoer waardoor er water in haar keuken is gekomen. Nu komt ze ons beschuldigen dat wij dat vanuit onze hof in haar dakgoot gemikt hebben :unsure:

Nb: Onlangs hebben ze dakwerken uitgevoerd bij haar eigen buurvrouw. Maar wij zijn de dader hoor :laugh:
Damn verkeerde huis gesaboteerd waar ik mijn caravan nie mag zetten

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan