ugar
Well-known member
Mijn roots liggen in Herenthout, dat dialect
Laat er aub iemand uit Herenthout of de Kempen zijn die deze friturist kent en weet of hij nu zijn rijbewijs heeft gehaald of niet.![]()
doet me zo aan mijn familie denken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn roots liggen in Herenthout, dat dialect
Laat er aub iemand uit Herenthout of de Kempen zijn die deze friturist kent en weet of hij nu zijn rijbewijs heeft gehaald of niet.![]()
doet me zo aan mijn familie denken
Waarom vraag je niet gewoon een extra account aan om de privacy te behouden? Blijkbaar kan dat.Sorry dat ik hier niet verder op zal reageren, nu moet ik op een ander forum een topic gaan vragen of ik niet overdrijf.
Uiteraard, en ik zet dan meestal de video ook nog aan. Naar mijn ondervinden is dat de snelste manier om vervelende gesprekken af te kappen.Misschien een rare vraag maar ik stel ze mij toch al efkes sinds ik samen ben met Mr S:
Telefoneren jullie gewoon voort als je op het toilet bent? Niet gewoon ‘oei, ik ben op het toilet, ik neem op en blijf gewoon efkes staan/zitten’ maar ‘ik hang aan de telefoon, ik ga naar het toilet, doe mijn ding, spoelen en ik hou gewoon heel de tijd verder mijn gesprek aan’.
Ik zou dan, als nestorius, eerder voor junior gaan als nicknameWaarom vraag je niet gewoon een extra account aan om de privacy te behouden? Blijkbaar kan dat.
Sentorius of zoiets.
Is dat niet te opvallend?Ik zou dan, als nestorius, eerder voor junior gaan als nickname
Net omdat het zo opvallend is, gaan mensen nooit denken dat het toch nestorius is.Is dat niet te opvallend?
Net omdat het zo opvallend is, gaan mensen nooit denken dat het toch nestorius is.
Uitstekende denkwijze wel.Verdacht.Toch even benadrukken dat de nieuwe accout "Bronzesickle" niets met mij te maken heeft.
Ik ben wel heel wat creatiever dan dat hoor. Dubbelaccountvannestorius lijkt mij beter geschikt.Waarom vraag je niet gewoon een extra account aan om de privacy te behouden? Blijkbaar kan dat.
Sentorius of zoiets.
Is er geen beperking van het aantal tekens in een nickname?Ik ben wel heel wat creatiever dan dat hoor. Dubbelaccountvannestorius lijkt mij beter geschikt.
Om de privacy te waarborgen zal men daar geen probleem van maken.Is er geen beperking van het aantal tekens in een nickname?
Lijkt me idd logisch. Hopelijk gaan de admins er in mee, anders ga je snel ontmaskerd worden.Om de privacy te waarborgen zal men daar geen probleem van maken.
Als jij uw problemen met uw schoonzus uit de doeken mag doen zal ik ook wel anoniem mijn verhaal mogen vertellen.Lijkt me idd logisch. Hopelijk gaan de admins er in mee, anders ga je snel ontmaskerd worden.
Mijn problemen met mijn schoonzus zijn nog van een andere orde dan wat die brave, doch onzekere, mens gepost heeft. Mijn taalgebruik zou ook minder netjes zijn, dus je zou me snel ontmaskeren moest ik alles over haar uit de doeken doen. Dat uit de doeken doen gaat er trouwens nooit van komen, want dat mag niet van mijn vriendin/vrouw.Als jij uw problemen met uw schoonzus uit de doeken mag doen zal ik ook wel anoniem mijn verhaal mogen vertellen.
Overdrijf je nu niet een beetje?Mijn problemen met mijn schoonzus zijn nog van een andere orde dan wat die brave, doch onzekere, mens gepost heeft. Mijn taalgebruik zou ook minder netjes zijn, dus je zou me snel ontmaskeren moest ik alles over haar uit de doeken doen. Dat uit de doeken doen gaat er trouwens nooit van komen, want dat mag niet van mijn vriendin/vrouw.
Ik hou me nog in. Alé, dat denk ik toch. Ik ga straks toestemming vragen om een topic te starten waarin ik vraag of ik niet overdrijf.Overdrijf je nu niet een beetje?
Al de mening van uw ouders gevraagd?Ik hou me nog in. Alé, dat denk ik toch. Ik ga straks toestemming vragen om een topic te starten waarin ik vraag of ik niet overdrijf.