Het grote slowchat topic

eventjes my 2 cents ivm de discussie over (welke pippo's staan nu voor openingstijd) al aan de supermarkt staan.


Wel: ik dus.
En waarom? gewoon omdat ik dinsdag en donderdag van thuis werk (vanaf 08.30 eigenlijk), en net op dat uur gaan de supermarkten open.

Als ik dan rap mijn boodschappen doe ben ik als eerste aan de kassa, en tegen 08.40 terug thuis. (woon er vlakbij).

Op die manier is de kans heel klein dat ik dan al telefoons heb, en ben ik voor de rest van de dag op mijn gemak, en heb ik mijn eten.
 
eventjes my 2 cents ivm de discussie over (welke pippo's staan nu voor openingstijd) al aan de supermarkt staan.


Wel: ik dus.
En waarom? gewoon omdat ik dinsdag en donderdag van thuis werk (vanaf 08.30 eigenlijk), en net op dat uur gaan de supermarkten open.

Als ik dan rap mijn boodschappen doe ben ik als eerste aan de kassa, en tegen 08.40 terug thuis. (woon er vlakbij).

Op die manier is de kans heel klein dat ik dan al telefoons heb, en ben ik voor de rest van de dag op mijn gemak, en heb ik mijn eten.
En onder uw pauze gaan?
Wel een luxe zo dicht bij de winkel wonen.
 
Met mijn ex was dat hetzelfde gedoe. Na een hele dag vergaderingen, teamsmeetings en mentaal intensief werk durfde ik al eens groggy in de zetel ploffen, al zeker op de dagen dat zij niet moest werken. Dan maar elke keer opnieuw gezaag dat ik toch ook maar een hele dag op een stoel had gezeten.

Nu ja, daar scheelde wel nog veel meer mee dan dat.
Dat is nog zacht uitgedrukt. Leggings, airfryer, mismeesterd van @Wannez ... Twas de moeite.
 
@hierboven

giphy.gif



Vraag mij wel niet wie de roze PR is in dit verhaal...
 
Terug
Bovenaan