Het grote slowchat topic

Jamaar, die vrouwen altijd met hun onduidelijke communicatie! Wat is het nu? "Oef, hij heeft een andere date" of "oef, hij is bereid te emigreren naar Limburg"? Ik ben al onderweg hé!
Oef hij heeft een date en als hij bereid is om te emigreren naar Limburg dan wil hij misschien gewoon al eens met zijn date op date in Limburg.
Want het is hier wel mooi.

Geen zorgen, mijn huidige date krijgt alle aandacht en die woont maar 5 km verder 😉
En te zeggen dat ik bereid was te emigreren naar de Limburg hé!
Moh das leuk om te lezen! Dacht niet zo lang geleden gelezen te hebben dat ge het juist ffkes allemaal voor bekeken ging houden 👀

Oef 😅 ik heb dat 3 keer gelezen in de veronderstelling dat ik nog niet nuchter genoeg was om het te begrijpen maar vond het wel heel verontrustend dat ik er helemaal niks van kon maken
Neen, er is niets mis met je.
Enfin, daar ben ik nu wel niet helemaal zeker van, of er echt niets mis is met je. Ik hoop van wel, perfecte mensen zijn saai.
Maar dus wel niets mis met jouw reactie

Geen principes, maar geen overhaaste conclusies, graag.
We wisten al lang dat het hier om Trump ging, en hebben onderling overlegd hoe we dat gaan aanpakken. Want in tegenstelling tot wat @arevee zegt, heeft hij niet zelf zijn account verwijderd. Ik ga ook niet verder uitwijden over wat er gebeurd is: dat mag ik zelfs juridisch niet.

Het is een netelige kwestie, maar we zijn er in overleg met Legal, de forumleiding en Trump zelf wel uit dat hij mag terugkomen onder voorwaarden. Eén van die voorwaarden is de ban tot op het moment dat zijn laatste warn is verlopen (zoals bij iedereen), waarna hij weer toegang kan aanvragen. Een andere is dat zijn nickname blijft. Die zul je dus nog zien veranderen. En voor de rest is dat iets tussen hem en ons. Maar iedereen mag er vanop aan dat het wettelijk correct én (zij het meegaand, naar discretie) volgens de forumregels is gebeurd.

En daarmee is de kous af.
Jummie, roddels. :cheer:

michael-jackson-popcorn.gif

Het ergernissentopic lijkt de laatste pagina's wel op den Dag Allemaal. :woohoo:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan