Waarschijnlijk wel. Maar voor het merendeel is “aangenaam” niet het juiste woord als je op een fles zou gaan zitten.Volgens mij zien ze wel zottere dingen op de spoedafdeling.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk wel. Maar voor het merendeel is “aangenaam” niet het juiste woord als je op een fles zou gaan zitten.Volgens mij zien ze wel zottere dingen op de spoedafdeling.
Dat weet ik niet. Je kan het enkel maar weten als je het eens gedaan hebt. Ik heb jammer genoeg geen fles wodka staan om het eens te proberen.Waarschijnlijk wel. Maar voor het merendeel is “aangenaam” niet het juiste woord als je op een fles zou gaan zitten.
Moet die dan vol of leeg zijn?Dat weet ik niet. Je kan het enkel maar weten als je het eens gedaan hebt. Ik heb jammer genoeg geen fles wodka staan om het eens te proberen.
Om 4 uur sliep ik al hoor.
Kotsen in bed daar doe ik niet aan mee.Ja sorry hoor maar mijn matras is welgeteld 2 weken oud, ik laat die niet onderkotsen. Bepaalde andere lichaamssappen zijn dan weer geen probleem![]()
Wel gevaarlijk om van je kruk te vallenConsumeren in veelvouden van 100.![]()

In tegenstelling tot de mensen op de kruk.Het oude motto “als ge niks doet, kunt ge niks verkeerd doen”, blijft dankzij dit soort varianten mooi overeind!
Zolang de kruk maar overeind blijft.In tegenstelling tot de mensen op de kruk.
What happens on de kruk, stays on de kruk???Zolang de kruk maar overeind blijft.
Okay. Nu is het genoeg of ik kegel jullie met z'n allen het OK in.Ok dan...
Barkruk of baarkruk?What happens on de kruk, stays on de kruk???
Als uw baarmoeder scheurt zult ge het wel merken vezekerst ?Barkruk of baarkruk?
@Str8_6 heb je nog tips tegen vroegtijdige/ongewenste ejaculatie?Ik ging er al van uit dat hij in veelvouden van 10 consumeerde.
Nog een ergernis van de dag: na het kotsen, flauwvallen en buikpijn vanaf vandaag al meermaals moeten spurten naar het toilet om het niet in de broek te doen.![]()
Sterkte.Denken aan @Mulan. Met het risico dat hij slap blijft. Forever.
Gij zijt toch van in de buurt he? Zat gij bij dezelfde als mij (Beusen in Riemst), die op pensioen is gegaan?Ik kan eindelijk naar de tandarts straks, wat toch een hele zoektocht was.![]()
VisidentGij zijt toch van in de buurt he? Zat gij bij dezelfde als mij (Beusen in Riemst), die op pensioen is gegaan?