Nee, Brecht is al een tijd verdwenen, ik den om dezelfde redenenen waarom jij een tijd weg geweest zijt en Trump heeft zijjn account laten verwijderen na de zoveelste ban.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, Brecht is al een tijd verdwenen, ik den om dezelfde redenenen waarom jij een tijd weg geweest zijt en Trump heeft zijjn account laten verwijderen na de zoveelste ban.
Is Brecht ook rij instructeur geworden? Die dashcam filmpjes wil ik zien.Nee, Brecht is al een tijd verdwenen, ik den om dezelfde redenenen waarom jij een tijd weg geweest zijt en Trump heeft zijjn account laten verwijderen na de zoveelste ban.
Sinds wanneer moet ge hier weggaan voor je rij instructeur kan worden? Als je het echt wil kan je dat gewoon.Is Brecht ook rij instructeur geworden? Die dashcam filmpjes wil ik zien.
Domme vraag: Loser natuurlijk. En ook al zegt hij van niet, we hebben toch een zondebok nodig. Aja en @ gebruiken mag je ook niet doen, kwestie van je strafpunten te besparen.Op vraag van de moderatie kom ik hier vragen waar onze geliefde leden zoals TRUMP en Brecht zijn.
Waar zijn ze?
Het is me ook een raadsel.Sinds wanneer moet ge hier weggaan voor je rij instructeur kan worden? Als je het echt wil kan je dat gewoon.
Maar je gebruikt nu zelf een @?Domme vraag: Loser natuurlijk. En ook al zegt hij van niet, we hebben toch een zondebok nodig. Aja en @ gebruiken mag je ook niet doen, kwestie van je strafpunten te besparen.
Maar anders nog altijd dolle pret.
Allez, tot binnen een jaar en half nog eens?
Oeioei merken we hier enige wrok door iemand die zich in de steek gelaten voelt?Domme vraag: Loser natuurlijk. En ook al zegt hij van niet, we hebben toch een zondebok nodig. Aja en @ gebruiken mag je ook niet doen, kwestie van je strafpunten te besparen.
Maar anders nog altijd dolle pret.
Allez, tot binnen een jaar en half nog eens?
Jep, still living on the edge!Maar je gebruikt nu zelf een @?
Ik ben jaloers dat hij meer karakter had dan ik. Ik heb het maar 3 maand vol gehouden.Oeioei merken we hier enige wrok door iemand die zich in de steek gelaten voelt?
Tjah, als agent heb je nu ook eenmaal meer tijd dan een kandidaat rij instructeur. Maar eenmaal de titel leerkracht behaald heeft @Remake nu ook weer zodanig veel vrije tijd dat hij toch iets moet hebben om die in te vullen.Ik ben jaloers dat hij meer karakter had dan ik. Ik heb het maar 3 maand vol gehouden.
Hij zou zelfs mod kunnen worden.Tjah, als agent heb je nu ook eenmaal meer tijd dan een kandidaat rij instructeur. Maar eenmaal de titel leerkracht behaald heeft @Remake nu ook weer zodanig veel vrije tijd dat hij toch iets moet hebben om die in te vullen.
Op mobiliteit. En strafpunten uitdelen aan al wie iets post in ergernissen, terwijl ze zelf de regels niet kennen. Het zou er snel rustig zijn.Hij zou zelfs mod kunnen worden.
Enkel als hij naar nederland verhuist.Hij zou zelfs mod kunnen worden.
Dat worden weer natte slipjes.Moh de Remake is terug
Oei, incontinent geworden?Dat worden weer natte slipjes.
Klopt niet, dan heb je juist meer tijd voor zinloze discussies op anonieme forums.en het forum links liet liggen door tijdsgebrek want ja, coke en hoeren.
Wacht, ik doe niets liever dan mensen helpen.Ik ben jaloers dat hij meer karakter had dan ik. Ik heb het maar 3 maand vol gehouden.