We hebben daar een nieuw forumonderdeel voor: intimiteit en relaties.Ik zoek nog naar een topic om mijn afwezigheid en terugkomst uit te leggen. Tips?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben daar een nieuw forumonderdeel voor: intimiteit en relaties.Ik zoek nog naar een topic om mijn afwezigheid en terugkomst uit te leggen. Tips?![]()
Mijn geval gaat verder dan dat.We hebben daar een nieuw forumonderdeel voor: intimiteit en relaties.
Pol en actua dan maar?Mijn geval gaat verder dan dat.
Dat gaat mijn petje dan weer te boven.Pol en actua dan maar?
Alloo in de buitenlandse gevangenis.Mijn geval gaat verder dan dat.
He's back bitches.
Net terug en direct opscheppen over de lengte van zijne schwanzMijn geval gaat verder dan dat.

Realisme =/= opscheppenNet terug en direct opscheppen over de lengte van zijne schwanz![]()
Aach, gij komt terug voor werk en studie. Alle, voor studie dan.Anderhalf jaar geleden heb ik beslist hier niet meer te komen, maar mijn trouwe volgers merken dat ik er toch plots weer ben. Dat ik er niet meer was, had zo zijn reden. Ik worstelde met mezelf. Ik, een blanke hetero man zonder problemen. Of dat was toch wat men in mij zag. Ik wist beter. De laatste twee jaar heb ik aan mezelf gewerkt. Ik heb ontdekt wie ik ben. Ik heb ontdekt dat dat is waar ik eigenlijk al lang mee lachte. Het was een pijnlijke realisatie, maar uiteindelijk moest ik eerlijk zijn met mezelf. Ik moest van mezelf maken wat ik eigenlijk altijd al was.
Dus ik heb een opleiding gevolgd om te worden wat ik nooit wilde: leraar. Geen nood, ik ga nog steeds leerkrachten uitlachen, want ik geef enkel les aan volwassenen, dus sta boven alle ander leerkrachten.
Toen ik halverwege je tekst zat wou ik de mop maken "je bent toch geen leerkracht geworden?"Anderhalf jaar geleden heb ik beslist hier niet meer te komen, maar mijn trouwe volgers merken dat ik er toch plots weer ben. Dat ik er niet meer was, had zo zijn reden. Ik worstelde met mezelf. Ik, een blanke hetero man zonder problemen. Of dat was toch wat men in mij zag. Ik wist beter. De laatste twee jaar heb ik aan mezelf gewerkt. Ik heb ontdekt wie ik ben. Ik heb ontdekt dat dat is waar ik eigenlijk al lang mee lachte. Het was een pijnlijke realisatie, maar uiteindelijk moest ik eerlijk zijn met mezelf. Ik moest van mezelf maken wat ik eigenlijk altijd al was.
Dus ik heb een opleiding gevolgd om te worden wat ik nooit wilde: leraar. Geen nood, ik ga nog steeds leerkrachten uitlachen, want ik geef enkel les aan volwassenen, dus sta boven alle ander leerkrachten.
De studie is voor mijn leerlingen he, mij boeit da niet.Aach, gij komt terug voor werk en studie. Alle, voor studie dan.
Dus nog een trapje lager?Maar serieus, voor ik mensen een slechte nacht geef, ik ben dus geen leraar in 't gewoon onderwijs, maar bij de rijschool.![]()

Yeah right, alsof een leraar voor werk komt, die kennen dat niet. Of is het om reistips te checken.De studie is voor mijn leerlingen he, mij boeit da niet.
Aach, gij komt klanten werven.Maar serieus, voor ik mensen een slechte nacht geef, ik ben dus geen leraar in 't gewoon onderwijs, maar bij de rijschool.![]()
Hoger. Ik geef iets waar men iets aan heeft.Dus nog een trapje lager?![]()
CE lessen? Of B-rijbewijs?Maar serieus, voor ik mensen een slechte nacht geef, ik ben dus geen leraar in 't gewoon onderwijs, maar bij de rijschool.![]()
E-bikeCE lessen? Of B-rijbewijs?

BreibewijsCE lessen? Of B-rijbewijs?
Ma-do C/D + E en zaterdag B.CE lessen? Of B-rijbewijs?