Het grote slowchat topic

Ik ben nu wel wat teleurgesteld in dit verhaal.

Ik had minstens gedacht dat je euromillions gewonnen had en het forum links liet liggen door tijdsgebrek want ja, coke en hoeren. Om nu terug te komen omdat je al het geld erdoor gedraaid heb en komt vertellen dat je eigenlijk maar 2 weken meer te leven hebt want je hebt iedere geslachtsziekte die je maar kan hebben, uw lever compleet kapotgezopen is en je juist uw beide nieren verkocht had om een telefoon met mobiel internet te kunnen kopen om hier weer te kunnen posten.

Ik heb 26u rijles gehad, niemand die mij ooit heeft zien rijden zal geloven dat ik daar veel aan gehad heb!
Niet iedereen heeft dezelfde aanleg. Ik heb ook leerlingen die meer dan 40u doen over hun 20U. Als die veilig rijden, maar niet kunnen parkeren, krijgen ze ook een attest.

Wie ben jij en wat heb je met remake gedaan?
Ik was 14 jaar internationaal trucker voor ik mijn examens deed om instructeur te worden.
Ik heb genoeg meegemaakt op de baan om op dat gebied serieus te doen.
Uiteraard ook enkel maar op dat gebied, voor de rest blijf ik een zeveraar.

Al die zever hier, ik moet precies inhalen.
Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg Omg
giphy.webp

WELKOM TERUG!!!! :clap::clap::clap::clap::love::love::love::love:

Ge hebt inderdaad ZOveel dingen in te halen. Laat mij u alle belangrijke zaken al meegeven:
giphy.webp

Laatst bewerkt:
Iemand die trouwens weet waar Kay-Gell gebleven is? Hij is al blijkbaar enkele maanden inactief? :unsure:
Ah hij had besloten om niet meer op dit forum te zitten. Reden is omdat gij hier zat.

Nah ik weet de echte reden niet meer, denk dat het niveau van sommige posts hem tegenstak ofzo.

Even Off topic : Iemand die trouwens weet waar Kay-Gell gebleven is? Hij is al blijkbaar enkele maanden inactief? :unsure:

Doet mij er aan denken dat ik die hier lang niet heb gezien? Verdwenen van het forum?

Nah ik weet de echte reden niet meer, denk dat het niveau van sommige posts hem tegenstak ofzo.
Hij heeft mij dat persoonlijk komen melden in een PM met "beste volgers" als titel.
Er waren meerdere redenen, maar de hoofdreden was wel de overdreven vele dorstige posts over hem van @Mulan.
Met al de rest - zelfs P&A - kon hij wel leven.

Hier ook zo'n buurvrouw die Eddy Snelders gewijs in haar lingerie en soms in hare pure op haar balkon sigaretten gaat roken.
Als 't heel koud is heeft ze wel een peignoir aan maar meestal niet.
En ze weet verdomd goed dat iedereen haar kan zien.

't Spijtige aan heel die zaak is dat dat mens 70+ is. En minstens 120 kilo is voor ne meter 60.
Al vaak gedacht om te vragen wat haar beroep vroeger was want als je ze ziet zitten zou je denken dat het een gepensioneerde prostituee is.
Weliswaar trekt ze nu meer op een uitgewrongen zeemvel maar wie weet heeft ze soms nog ne keer touche hé.

Vreemd volkske
Enkel met een pak bloem kan je nog de swe(e)(a)t wet spots vinden.

maar bij borstvoeding: 'in het begin kan de toeschietreflex wat pijnlijk zijn'. Ja, amai, beetje pijnlijk? Zeg maar het gevoel dat er messen door uw borsten naar buiten proberen te komen
Een non met messen die uit haar borsten schieten ... Eigenlijk ongelooflijk dat nog niemand daar een superheld van heeft gemaakt.

95a4b5f47b588c7d205961e1ec83d99ed8b5b869.jpg

En al die subtekst rond de moeilijkheden van het moederschap die ge daar tussen kunt weven, ik zou zelfs durven zeggen dat het kunst is!!!

Een non met messen die uit haar borsten schieten ... Eigenlijk ongelooflijk dat nog niemand daar een superheld van heeft gemaakt.

95a4b5f47b588c7d205961e1ec83d99ed8b5b869.jpg

En al die subtekst rond de moeilijkheden van het moederschap die ge daar tussen kunt weven, ik zou zelfs durven zeggen dat het kunst is!!!
Madonna tried it first. Ma dan nie met messen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan