Het grote slowchat topic

Volgens mij heb jij als mod nochtans wel zicht op de piektijden van dit forum. Maar dat mogen wij als plebsgebruikers weer niet weten hé! Het is één groot complot van de deep BG state! Wakker worden bende schapen!
Reported omdat het hier weer niet gezegd mag worden.

Volgens mij heb jij als mod nochtans wel zicht op de piektijden van dit forum. Maar dat mogen wij als plebsgebruikers weer niet weten hé! Het is één groot complot van de deep BG state! Wakker worden bende schapen!
Uiteraard is het diep. Waar moet die piek anders naartoe?

Typisch. Altijd maar weer witte kasten. Degoutant gewoon.
Mogelijkheden genoeg voor wie graag in iets bruins kruipt.
Uiteraard is het diep. Waar moet die piek anders naartoe?
In de kast tot volgende kerstmis?
Wat is er degoutant aan gewoon? De BG verhevenheid viert weer hoogtij.
Weer die leasing-bakfiets-elite die dit witte cisgender forum komt verkakken maar o wee als hun zoontje Odiel-Edgaar-Antoine elektricien wil worden i.p.v. genderstudies te gaan doen aan de ugent.

Zelfs als fietser heb ik nu al last van achterlijke wielerterroristen.

Bekijk bijlage 26541

Ik rij hier rechts op het fietspad, met m'n SP. Ik rij relatief traag want het is zone 30, en ik moet dat straatje rechts afslaan.
Uit die straat links komen 3 spandexhelden die zonder kijken zich op het fietspad schieten, vlak voor mijn neus en ze nemen de volledige breedte van dat fietspad in. De meest rechtse (van uit mijn oogpunt) roept naar mij: "Woah maat, gij zot!". Ik reageer: "blijf misschien op uwe kant". Waarop die terugroept dat ik "nen achterlijken aap" ben.
@Str8_6 u weer laten gaan?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan