MisterV
Well-known member
Kweetnie, misschien heeft hij van zijn hobby zijn beroep gemaakt en is hij timmerman geworden? 9-5 dingen in elkaar timmeren.Al gans zijn leven zeker. Waar haal je andees de tijd om overal te gaan rondkloppen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kweetnie, misschien heeft hij van zijn hobby zijn beroep gemaakt en is hij timmerman geworden? 9-5 dingen in elkaar timmeren.Al gans zijn leven zeker. Waar haal je andees de tijd om overal te gaan rondkloppen.
Waarschijnlijk gewoon teveel Samson en Gert gekeken. Ik moest kloppen want de bel doet het niet.Kweetnie, misschien heeft hij van zijn hobby zijn beroep gemaakt en is hij timmerman geworden? 9-5 dingen in elkaar timmeren.
Wat een mallerd.Iemand mag dus gewoon een mal gaan maken van een lijk?
Een olijke mallerdWat een mallerd.
Woont ie in Maldegem?Wat een mallerd.
Hij zou beter een Snickers nemen dan!Er is precies iemand hangry...
al naar het frituur of zijn de mm er uitgekomen?Ik ga het proberen nu. Hopelijk gaat het lukken zo niet stamp ik da spel effectief naar de kloten, da ze ma de flikken bellen! Van mijn fret blijft men af![]()
Het is in orde. Zonet 2 zakskes in mijn kloten geslagen als voorgerecht en straks waarschijnlijk naar het frituur. Het één sluit het ander niet uital naar het frituur of zijn de mm er uitgekomen?

Zeer goed want het feit dat het 'Airfryer topic' al enkele dagen boven het 'grote frituur topic' staat moet waarschijnlijk pijn doen bij enkele members.Het is in orde. Zonet 2 zakskes in mijn kloten geslagen als voorgerecht en straks waarschijnlijk naar het frituur. Het één sluit het ander niet uit![]()

Reported wegens bodyshaming.Welke maat condoom moet ik hebben? bestellen | Condoom Anoniem
Benieuwd welke maat condoom bij jou past? Meet en bepaal je maat eenvoudig voor o.a. Durex, Pasante en MySize condooms. Bekijk alle condoom maten online!www.condoom-anoniem.nl
Misschien kan je hier je maat wel vinden? Met wat geluk blijk je een M!![]()
En waar laat ik me negatief uit over eender welke vorm/maat?Reported wegens bodyshaming.
tutut, uw intenties waren duidelijk.En waar laat ik me negatief uit over eender welke vorm/maat?
Een M-size airfryer is ook wel echt te klein. Dat is geen fryershaming, dat is de harde realiteit.tutut, uw intenties waren duidelijk.
Dat is weer zo'n typische BG uitspraak. Alsof iedereen zich een xxl fryer kan permiteren. Kom eens uit je ivoren toren. Om nog maar te zwijgen wat de impact is op uw capaciteitstarief, dat trekt gans uw piek de lucht in.Een M-size airfryer is ook wel echt te klein. Dat is geen fryershaming, dat is de harde realiteit.
dat trekt gans uw piek de lucht in.
Als er genoeg wordt getrokken gaat de XXL piek inderdaad de lucht in en wordt het een ivoren toren. En daar kan dan eens iets uitkomen ja. Ik zie daar weinig BG style aan. Reported wegens piekshaming!Kom eens uit je ivoren toren.
Reported wegens gaybashing!Blijft van elkanders piek af![]()
Reported wegens pieken in de mond te leggen.Als er genoeg wordt getrokken gaat de XXL piek inderdaad de lucht in en wordt het een ivoren toren. En daar kan dan eens iets uitkomen ja. Ik zie daar weinig BG style aan. Reported wegens piekshaming!
Ah nee, zij mogen pieken hoor.Reported wegens gaybashing!