Str8_6
Well-known member
Ze gelooft ook gewoon alles eh. Eigenlijk ben ik een gamer van 120kg die nog altijd bij zijn moeder woont en aan den dop zit.Het probleem is dat ze het zelf niet door heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze gelooft ook gewoon alles eh. Eigenlijk ben ik een gamer van 120kg die nog altijd bij zijn moeder woont en aan den dop zit.Het probleem is dat ze het zelf niet door heeft.
Ik voelde mij professioneel waterboarder met die neusspoelingen.
Je hebt het over jezelf?2 uur denk dat ik het thuis zou overleven als er bepaalde gezinsleden te horen krijgen dat ze moeten ratsoeneren of niet kunnen kiezen wat ze moeten eten.
Toch niet, ik ben al gewend om niet te mogen kiezen wat we eten, hoeveel ik kan eten en vuilbak mag spelen.Je hebt het over jezelf?
Quoted for future reference.Eigenlijk ben ik een gamer van 120kg die nog altijd bij zijn moeder woont en aan den dop zit.
Is dat niet standaard in de Westhoek? Dat of veeboer. En in het weekend na te veel pinten in café de Zwoane te snel naar huis rijden over donkere boerenbaantjes en in de beek belanden.Eigenlijk ben ik een gamer van 120kg die nog altijd bij zijn moeder woont en aan den dop zit.
Zo luid is het dan toch niet, anders wist je wel wat hij te vertellen hadMijn buurman die 's avonds laat en in het holst van de nacht, zelfs in putteke winter, luid op zijn terras staat te bellen. Naast mijn slaapkamervenster. Met de andere op speaker, uiteraard. Wat heb je in godsnaam om half 3 's nachts te vertellen dat blijkbaar een halve wijk mag horen?

Oh nee, mensen die vroeger komen, dat is bijna nóg erger![]()

Wraakroepend!!!!Echt. Ik ben er helemaal klaar voor. Hoor hier wekelijks zo wel verhalen van leerkrachten in de vriendengroep. Leerkracht zet leerling buiten, vader kan daar niet mee om en komt naar school om de leerkracht ineen te slagen. Weekje werkonbekwaamDolletjes.
.Ha ok, ik dacht dat die vader werkonbekwaam was.Wraakroepend!!!!
Die hebben al zoveel vakantie, hup... nog een week erbij.
Het antwoord is al gegeven, en dat was: Hetzelfde als altijd, op vakantie gaan.Ha ok, ik dacht dat die vader werkonbekwaam was.
Dat heb je met die smartboards tegenwoordig, geen bordenwissers meer om mee te gooien. Wat moeten die nu doen als er zo'n driftkikker in hun klas staat? Met laptop pennetjes gooien?
Als leerkracht buiten de schoolvakanties op vakantie gaan? Living on the edge!Het antwoord is al gegeven, en dat was: Hetzelfde als altijd, op vakantie gaan.
Even serieus: Ik heb de indruk dat dit tegenwoordig ook niet meer zo een probleem is. Als ik mijn vrouw hoor, is het regelmatig "en we hebben vervanging nodig voor collega x y z omdat die 2 maand op vakantie gaat in het jaar", al is dat natuurlijk maar anekdotisch bewijs.Als leerkracht buiten de schoolvakanties op vakantie gaan? Living on the edge!
Da's dan natuurlijk verlof zonder wedde, voor alle duidelijkheid.Even serieus: Ik heb de indruk dat dit tegenwoordig ook niet meer zo een probleem is. Als ik mijn vrouw hoor, is het regelmatig "en we hebben vervanging nodig voor collega x y z omdat die 2 maand op vakantie gaat in het jaar", al is dat natuurlijk maar anekdotisch bewijs.
Uiteraard, anders zou het helemaal mooi zijnDa's dan natuurlijk verlof zonder wedde, voor alle duidelijkheid.
.Voor jou en mij is dat "uiteraard" maar ik twijfel er geen seconde aan dat er mensen zijn die ervan uit gaan "dat die dan wel hun opgespaarde ziektedagen daarvoor inzetten" zoals de mythe dat je die zonder reden kan gebruiken om 2j vroeger op pensioen te gaan.Uiteraard, anders zou het helemaal mooi zijn.
Balletjes in tomatensaus dan?Als ge voor een reservatie of voor te eten zo laat zijt kunt ge mijn kloten kussen tbh.
Al gans zijn leven zeker. Waar haal je andees de tijd om overal te gaan rondkloppen.Ha ok, ik dacht dat die vader werkonbekwaam was.
Dat heb je met die smartboards tegenwoordig, geen bordenwissers meer om mee te gooien. Wat moeten die nu doen als er zo'n driftkikker in hun klas staat? Met laptop pennetjes gooien?