Maw altijd benaderen met iets vol of leeg:met honger
met een vuil huis
met een volle wasmand
de mogelijkheden zijn eindeloos.
- Volle zak
- Lege maag
- Aanrecht vol met afwas
- Lege koelkast
- Volle wasmand
- Etc...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maw altijd benaderen met iets vol of leeg:met honger
met een vuil huis
met een volle wasmand
de mogelijkheden zijn eindeloos.
Alle zeg, we zitten wel op BG he, VOL natuurlijk. Ze kunnen ze ook maar leeghalen als ze het echt willen natuurlijk.Het dilemma is wel, benaderen met een volle portefeuille (om ze gelukkig te maken), of net met een lege (zodat ze hem niet meer kunnen leeghalen)?![]()
De ECHTE BG discussie is of het ethisch is om ze uit te wassen en door te geven aan ne maat.Alle zeg, we zitten wel op BG he, VOL natuurlijk. Ze kunnen ze ook maar leeghalen als ze het echt willen natuurlijk.

Vroeger hadden we hier een Wijze die daar ging kunnen op antwoorden maar die is het afgetrumpt.De ECHTE BG discussie is of het ethisch is om ze uit te wassen en door te geven aan ne maat.
Wat is de standaard return policy ervoor?![]()
It was huge, the greatest poster everVroeger hadden we hier een Wijze die daar ging kunnen op antwoorden maar die is het afgetrumpt.

Er is opvolging:It was huge, the greatest poster ever![]()
Mijn madam? Vandaag toch niet, en anders ben ik ze morgen alweer beu.Serieus, geef uw madam ne keer iets beter dan cheapass batterijspeelgoed!

Dronken en gemakkelijk?In dat aspect ben ik eerder te vinden voor die typische Vlaamse chiromeisjes.
Likewise broNe gelukkige kerst iedereen![]()

En met fikse kuitenDronken en gemakkelijk?
![]()
Zalig kerstfeest!
Kijk eens 5 minuten rond als je weer op infractionspree geweest bent. Allemaal leven met de handrem op en volledig kapot door het juk van de boetedoening.In de jaren stillekes misschien
Maar dat merk je toch echt niet meer buiten de kerk?
Infractions? Gij leeft echt nog in het verleden!Kijk eens 5 minuten rond als je weer op infractionspree geweest bent. Allemaal leven met de handrem op en volledig kapot door het juk van de boetedoening.
De andere zenders draaien toch ook maar wat nummers? Maar dan zonder aftellen.Meestal in de auto Radio 1 maar als ik het liedje echt niet afkan spring ik naar Joe (beste van de slechte rest omdat ik daar al eens iets kan meezingen en op R1 ken ik dus 99% nooit) maar die doen nu toch níks anders dan Top ZoveelHonderd/Duizend? Da’s nu toch elke week dat die wel iets aftellen? Zo is radio maken wel heel gemakkelijk.
Zekers zekers, maar bij Joe valt het echt op hoe het top jaren zeventig, jaren tachtig, nineties, millennium, de eeuw, beste nummers over een goudvis, … Ze deden dit jaar een Top 2000 en nu Top 2000 eindejaarsspecial?De andere zenders draaien toch ook maar wat nummers? Maar dan zonder aftellen.