Nee da’s niet OKAh OK, ik dacht dat ge gelezen had dat hij iets aan de hand had ofzo.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee da’s niet OKAh OK, ik dacht dat ge gelezen had dat hij iets aan de hand had ofzo.

@Str8_6 , waarom heb jij je verkleed als bejaarde man?Sommige mensen...
Dochter in de buggy en samen naar de bibliotheek (heen en terug was dik 6km volgens mijn stappenteller).
Bejaarde man komt ons tegemoet.
-Aaaah, maar zijde gij niet veel te groot om nog in de buggy te zitten? Zoude gij niet beter stappen?
Dochter negeert hem straal.
Hij besluit in haar wang te porren
- Helaba! Zijde gij niet al te groot daarvoor?
Dochter werpt hem een resting bitchfaceblik toe.
- Gij hebt toch wel chance he, dat gij met de OMA(!!!) op stap moogt?
Ik corrigeer hem vriendelijk dat ze met de mama op stap is.
- De mama? Dan zijde gij der ook wel laat aan begonnen hè!
Jah... Doehoei!![]()
Zou die niet iets zeggen genre: "Zoude gij nie beter stappen, kleine, zodat ge niet zo dik als de mama gaat worden?"Ik zie dat ze mijn vader ontmoet heeft.
Die mens moet ook keuzes maken natuurlijk. Dat is voor de volgende keer. Anders heb je maar 1x plezier.Zou die niet iets zeggen genre: "Zoude gij nie beter stappen, kleine, zodat ge niet zo dik als de mama gaat worden?"
Zijn vrouwen wel vaker gewend hoor, als er een man in betrokken is...Een climax die niet kwam.
Bekijk bijlage 25829Zijn vrouwen wel vaker gewend hoor, als er een man in betrokken is...
Ik weet niet of het een goed idee is om zo te spreken over bejaarden.Winters zonder vrieskou zorgen wel voor meer ongedierte.
Ja die hebben grote concurrentie:Zijn vrouwen wel vaker gewend hoor, als er een man in betrokken is...
Serieus, geef uw madam ne keer iets beter dan cheapass batterijspeelgoed!Ja die hebben grote concurrentie:
![]()
Panasonic batterijen AA
Langdurig van je favoriete alledaagse toestellen genieten? Gebruik de batterijen van Panasonic.www.action.com
Hey ik had toch doorgegeven dat voor mijn kinderen een kinderportie voldoende was.Kerst is hier
Garnaalcoctail
Scampi in lookbisque, getrokken van de pantsers.
Eendenborstfilet met 2 sauzen (sjalothoning en appelsien, voor elk wat wils) wintergroentegarnituur en kroketten
Crepe suzette als dessert
Klassieke kerst.
7 volwassenen en 2 kindjes.
Als het werkt voor hem, dan ook voor haar. Egual rightsSerieus, geef uw madam ne keer iets beter dan cheapass batterijspeelgoed!
Bwa, misschien zijn die vrouwen het dan niet waard dat de man helemaal tot het gaatje gaat?Zijn vrouwen wel vaker gewend hoor, als er een man in betrokken is...

Ohnee, mannen die vrouwen niet seksueel benaderen, wat een ramp!Bwa, misschien zijn die vrouwen het dan niet waard dat de man helemaal tot het gaatje gaat?
fight sexism with sexism![]()

Hoe is er dan een andere manier om vrouwen te benaderen?Ohnee, mannen die vrouwen niet seksueel benaderen, wat een ramp!![]()

met hongerHoe is er dan een andere manier om vrouwen te benaderen?![]()