Het grote slowchat topic

Mja, ik was vergeten dat boomers altijd gelijk hebben.

Was commentaar op het nieuwe plan van De Lijn, en meneer vond dat de schuld van de groenen. Heb hem erop gewezen dat er geen groenen in de Vlaamse regering zitten en dat Mobiliteit momenteel bij de liberalen zit (en ervoor N-VA). Blijft volgens hem de schuld van de groenen... :sarcastic:

Volgende keer wat inspiratie op doen bij hoe Ricky Gervais op sociale media reageert :devilish:

2023 en voice assistants op smartphones zijn nog altijd gewoon onbruikbaar. Elke keer ik in Spotify een artiest wil zoeken terwijl ik aan het rijden ben en tegen Siri moet zeggen welke artiest ik wil horen krijg ik de vreemdste resultaten.

Vandaag weer 2 resultaten gekregen waar ik bij dacht “hoe zelfs”.

Siri: Zeg wat je wilt afspelen
Carrion: Slaughter To Prevail
Siri: Okay, hier is J’ain Un Râve van Cartoon Machine

Carrion: The Amity Affliction
Siri: Okay, hier is As You Want: Épisode 1/5
1702750209360.gif

2023 en voice assistants op smartphones zijn nog altijd gewoon onbruikbaar. Elke keer ik in Spotify een artiest wil zoeken terwijl ik aan het rijden ben en tegen Siri moet zeggen welke artiest ik wil horen krijg ik de vreemdste resultaten.

Vandaag weer 2 resultaten gekregen waar ik bij dacht “hoe zelfs”.

Carrion: Slaughter To Prevail
Siri: Okay, hier is J’ain Un Râve van Cartoon Machine

Carrion: The Amity Affliction
Siri: Okay, hier is As You Want: Épisode 1/5
Carrion die gefrustreerd in de auto zit.

IMG_2755.jpeg

Er bestaat muscle memory, maar hoe komt het dat je bijvoorbeeld na drie jaar nog steeds consistent de verkeerde lichtschakelaar gebruikt? (Als het antwoord gewoon is ‘omdat je een kieken bent, Squid’ dan zeg je maar)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan