Het grote slowchat topic

Dat weet ik helemaal niet. Maar gezien hij wel een teken van leven gegeven heeft maar geen uitleg wil het voor mij zeggen dat hij nog leeft maar geen zin heeft om hier uitleg of verantwoording te verschaffen. En dat moeten we dan ook gewoon respecteren. Het is niet omdat het slowchat is dat we altijd maar moeten gieren en grollen of debiliteiten posten. Soms kan je ook eens oprecht met iemand begaan zijn. Net zoals ik mij nog altijd afvraag of @puni of @Remake het goed stellen.
MisterV is levend en wel hoor, maar merci voor de bezorgdheid. Ik hou mij hier afzijdig, buiten wat gelurk af en toe, nadat ik te veel posts op P&A heb zien passeren waar ik een dégout van krijg. Dat forumdeel is naar mijn mening stilaan niet meer dan welles-nietes spelletjes tussen extreme standpunten en het valt mij op dat "de gematigde/genuanceerde stemmen" het daar één voor één aftrappen, minstens in bepaalde topics. Nog even geduld en het is daar de volgende alt-right vergaarbak. Daarnaast nog wat andere irritaties maar eerlijk gezegd weinig zin om daar een polemiek rond te starten, ik heb mijn energie elders nodig. Want daar gaat het dus over: Als iets dat uiteindelijk "maar" een internetforum is voor te veel irritatie zorgt is dat de tijd en energie niet meer waard.
Zwijgt stil, voordat ge het weet zitten we hier met een nieuwe generatie @Mulan-forum-aanpappers, waarna er weer een @MisterV verdwijnt, en we dit discours weer helemaal opnieuw moeten voeren.
Zoals hierboven gezegd: Dit heeft allemaal niks met @Mulan te maken. Moest dat wel het geval zijn was ik het hier al maanden geleden afgetrapt.

MisterV is levend en wel hoor, maar merci voor de bezorgdheid. Ik hou mij hier afzijdig, buiten wat gelurk af en toe, nadat ik te veel posts op P&A heb zien passeren waar ik een dégout van krijg. Dat forumdeel is naar mijn mening stilaan niet meer dan welles-nietes spelletjes tussen extreme standpunten en het valt mij op dat "de gematigde/genuanceerde stemmen" het daar één voor één aftrappen, minstens in bepaalde topics. Nog even geduld en het is daar de volgende alt-right vergaarbak. Daarnaast nog wat andere irritaties maar eerlijk gezegd weinig zin om daar een polemiek rond te starten, ik heb mijn energie elders nodig. Want daar gaat het dus over: Als iets dat uiteindelijk "maar" een internetforum is voor te veel irritatie zorgt is dat de tijd en energie niet meer waard.

Zoals hierboven gezegd: Dit heeft allemaal niks met @Mulan te maken. Moest dat wel het geval zijn was ik het hier al maanden geleden afgetrapt.
Herkenbaar. Buiten dat van @Mulan dan.

Reported wegens impliceren dat @Mulan de forumsloerie zou zijn. We weten allemaal dat die titel @Wannez toebehoort.
Indien forumsloerie betekent met forum members, dan ben ik met zekerheid niet degene die er hier de meeste versleten heeft en die fakkel verdient. (En nee, Mulan bij mijn weten ook niet). Als buiten het forum ook meetelt, dan onthoud ik me van verder commentaar.

Indien forumsloerie betekent met forum members, dan ben ik met zekerheid niet degene die er hier de meeste versleten heeft en die fakkel verdient. (En nee, Mulan bij mijn weten ook niet). Als buiten het forum ook meetelt, dan onthoud ik me van verder commentaar.
Ik heb er anders al wel wat versleten :oi22:

Ha, ik wist niet dat jij en @Mulan intussen een koppel zijn (of waren?) Altijd al gevonden dat jullie een ideale match zijn 😝
Lol nee hoor, ik zou het u niet willen aandoen om vergeleken te worden met mij.
+ mijn hart behoort toe aan @Wannez
+ ik zou @Str8_6 zijn minachting niet kunnen verdragen

Wat je wel hebt gemist, is dat @Mulan en @Str8_6 dichter naar elkaar groeien. Ze zijn meer en meer akkoord met elkaar en verdedigen elkaars standpunt zelfs. Het is werkelijk om van te kotsen :puke:.

Wat je wel hebt gemist, is dat @Mulan en @Str8_6 dichter naar elkaar groeien. Ze zijn meer en meer akkoord met elkaar en verdedigen elkaars standpunt zelfs. Het is werkelijk om van te kotsen :puke:.
Waar denk je dat dit op slaat:
nadat ik te veel posts op P&A slowchat heb zien passeren waar ik een dégout van krijg
Maar ik snap ze wel hoor, de Westhoek en de Vlaamse Ardennen zijn beiden achtergesteld gebied waar ze 20 jaar achter komen, ik zie de link. Bijzonder wel dat ze elkaar dan terugvinden op een internetforum met dat het daar nog met inbelmodems te doen is.
Dit lijkt mij het ultieme bewijs dat je hulp nodig hebt.
Vandaar dat ik hulp zoek op datingapps hé. En zolang die er niet is ga ik mijn plan wel, euhm, trekken :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan