(vermits ik al bezig was met Simpsons gifkes)"Speciale mods" tellen dubbel natuurlijk.
Moet ik mij receptje nu zo voorstellen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(vermits ik al bezig was met Simpsons gifkes)"Speciale mods" tellen dubbel natuurlijk.
Noemt gij hem nu speciaal?"Speciale mods" tellen dubbel natuurlijk.
Ik was iets aan het typen, maar that'll do(vermits ik al bezig was met Simpsons gifkes)
![]()

Sorry als mijn nieuwe woke benaming voor getatoeëerde mensen u niet aan staat. En ik had het over recipe4hate, niet ruigendas.(vermits ik al bezig was met Simpsons gifkes)
![]()
Waarom denk je dat it zo boomt.Printers moeten toch echt het meest afgrijselijk stuk technologie ooit zijn. Ook de enige technologie die in 30 jaar maar niet vooruit lijkt te gaan. Letterlijk élke keer dat ik iets moet printen, of het nu thuis is of op het werk, is er wel iets mis. Geen verbinding, fout afdrukken, geen papier vinden (HET ZIT GEWOON IN DE PAPIERLADE, LUL), ...
Echt, mijn persoonlijke hel is een eindeloze cyclus van proberen iets af te printen en een printer die niet wil marcheren.
Mijn gegeven strafpunten tellen dubbelDeze mod in wording kan nog iets leren aan onze @recipe4hate :
Bekijk bijlage 25231
Voor de aandachtige forumgebuiker is dit misschien al opgevallen dat hij zichzelf 2* als mod rekent... Misschien kunt gij hem leren van alvast 1 van zijn titels te schrappen![]()

Ja(vermits ik al bezig was met Simpsons gifkes)
![]()
Mijn opvoeding/mama treft geen blaam. Het waren slechte vrienden!Egoist.Ge moet ze jong opleren, kijk maar naar @Wannez hoe goed ze dan opgroeiennevermind.
Blame it on the boogieMijn opvoeding/mama treft geen blaam. Het waren slechte vrienden!

Die vriend was je nochtans aan het zoeken.Mijn opvoeding/mama treft geen blaam. Het waren slechte vrienden!
Je post hier wel veel debiliteiten.Die vriend was je nochtans aan het zoeken.
![]()
Onderkoelde dertiger nipt uit beek in Kluisbergen gered na telefoontje omwonende: "Knap staaltje burgerzin" | VRT NWS Nieuws
In Zulzeke bij Kluisbergen is vannacht een dertiger net op tijd uit een beek gered, na de oproep van een vrouw die hulpgeroep hoorde. De politie Vlaamse Ardennen ging ter plaatse, en vond de man na een half uur in een beek tussen de velden. "Het was echt wel nipt", zegt de politie, "de man had...www.vrt.be
gelukkig hebben ze hem gevonden, voor hetzelfde geld hadden ze die vrouw geïnterneerd omdat ze stemmen hoordeJe post hier wel veel debiliteiten.
En ik ben fan!
Werk aan het maken van zijn status als living legend.Ennn Trump is wederom gone, ik volg zijn posts niet op de voet, maar wat steekt die kerel toch uit allemaal?![]()
Ennn Trump is wederom gone, ik volg zijn posts niet op de voet, maar wat steekt die kerel toch uit allemaal?![]()

In de voetsporen van zijn idool aan het treden?Ennn Trump is wederom gone, ik volg zijn posts niet op de voet, maar wat steekt die kerel toch uit allemaal?![]()
Voor mij heeft hij die status bereikt van het moment dat hij volgeblafte seksspeeltjes als cadeau ging geven.Werk aan het maken van zijn status als living legend.
Gewoon niet als hij je naam getrokken (pun intended) heeft voor secret Santa.Zo een baas WILT ge gewoon als vriend hebben.
Ik stel voor dat we het dan ook geheim houden, kthxbb.Gewoon niet als hij je naam getrokken (pun intended) heeft voor secret Santa.