Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SterkteIk heb gesolliciteerd voor mod![]()
Ik ben ondertussen al in behandeling. Wel lastig typen zo'n dwangbuis.Sterkte
You say it like you mean it, even if you dont actually say it. Dat haal ik er dan weeral uitDat lees ik al zeker niet in zijn post...

Of Nestorius heeft het niet op gezwam en "puberale zever" en noemt dat debiliteiten zonder de mensen die daar wel fan van zijn als debielen tout court te zien?You say it like you mean it, even if you dont actually say it. Dat haal ik er dan weeral uit![]()
Ella, geen woorden in de mond leggen he. Nestorius heeft het voor debiliteiten op het juiste moment net zoals er ook wel eens serieus moet gedaan kunnen worden.Of Nestorius heeft het niet op gezwam en "puberale zever" en noemt dat debiliteiten zonder de mensen die daar wel fan van zijn als debielen tout court te zien?
Och kom, en @nestorius zelf is gene zeveraar dan? Hij kan het net ietsje beter wegsteken, that is allOf Nestorius heeft het niet op gezwam en "puberale zever" en noemt dat debiliteiten zonder de mensen die daar wel fan van zijn als debielen tout court te zien?
Ik lees hier uit: @nestorius wil debielen serieus doen.Ella, geew woorden in de mond leggen he. Nestorius heeft het voor debiliteiten op het juiste moment net zoals er ook wel eens serieus moet gedaan kunnen worden.
.Ga gij maar pita eten. Tis nodig.Ik lees hier uit: @nestorius wil debielen serieus doen.
Zie @Ruigen Das, hij bedoelde dat positief over u!!!! Denk ik.
Eerst mijne kleine nog in bed doen zo dadelijk. Ik ben aan het zien of ik whisky in een papfles kan doen (voor mij hé).Ga gij maar pita eten. Tis nodig.
Insert *hand to mouth, troubled gif*Ik lees hier uit: @nestorius wil debielen serieus doen.
Zie @Ruigen Das, hij bedoelde dat positief over u!!!! Denk ik.
Egoist.Eerst mijne kleine nog in bed doen zo dadelijk. Ik ben aan het zien of ik whisky in een papfles kan doen (voor mij hé).
Deze mod in wording kan nog iets leren aan onze @recipe4hate :Egoist.Ge moet ze jong opleten, kijk maar naar @Wannez hoe goed ze dan opgroeiennevermind.

Duifjes zijn het lekkerst als ze nog niet gevlogen hebben #truestoryJe hebt "opeten" verkeerd geschreven.
Oud ook denk ik.Je hebt "opeten" verkeerd geschreven.
Wilde gij ook mod komen ofzo? Weer concurrentie voor de taalvouten politieJe hebt "opeten" verkeerd geschreven.
"Speciale mods" tellen dubbel natuurlijk.Deze mod in wording kan nog iets leren aan onze @recipe4hate :
Bekijk bijlage 25231
Voor de aandachtige forumgebuiker is dit misschien al opgevallen dat hij zichzelf 2* als mod rekent... Misschien kunt gij hem leren van alvast 1 van zijn titels te schrappen![]()