515
Well-known member
Je moet online extra duidelijk zijn om verwarring te vermijden want het ontbreekt hier aan non-verbale communicatie.Toch efkes expliciet die theoretisch vermelden.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet online extra duidelijk zijn om verwarring te vermijden want het ontbreekt hier aan non-verbale communicatie.Toch efkes expliciet die theoretisch vermelden.

Idd humble brag dat meneer wsl ASO gevolgd heeft.Toch efkes expliciet die theoretisch vermelden.
1 jaar toch zeker wel!Idd humble brag dat meneer wsl ASO gevolgd heeft.
Zeg dat dan in het Latijn-Grieks ipv over te schakelen op plebijer-Engels.Opzij peasants want hier is het Latijn-Grieks masterrace! :')
Opzij peasants want hier is het Latijn-Grieks masterrace! :')
Mocht je overwegen de medische wereld in te gaan, tolk te worden of biologie te gaan studeren heeft dat een grote meerwaarde. In mijn geval was het een extra manier om nieuwe leerstof te verwerken, maar het heeft mij wel een grote interesse in cultuur, kunst en geschiedenis bezorgd.
). Dus ASO is geen must, leer je allemaal zinloze dingen
.Kakske leggen,Kakske leggen, was opplooien. Een beetje miltitasken;
Nee maar effe serieus. Hoeveel levens heeft @TRUMP? Lijkt me meer als bij een nest kittens tesamen...
Correct. Wel geen idee waarom ditmaal.Is die niet weer banned?
Latijn en Grieks zijn 2 talen en het is plebejer.Zeg dat dan in het Latijn-Grieks ipv over te schakelen op plebijer-Engels.

Absoluut! Ze zou bijvoorbeeld vrijwillig kunnen samen zijn met iemand met een lycrafetish die haar dan nog regelmatig (elleboog)stompen uitdeelt. En dan nog op publieke plaatsen zoals de Colruyt! Alsof de man zèlf eigenlijk aangeeft dat hij dringend hulp nodig heeft!Veel erger zo blijkt.
Wie zegt dat dat vrijwillig is? En sinds wanneer mogen jullie een wil hebben? Sinds dat stemrecht debacle?Absoluut! Ze zou bijvoorbeeld vrijwillig kunnen samen zijn met iemand met een lycrafetish die haar dan nog regelmatig (elleboog)stompen uitdeelt. En dan nog op publieke plaatsen zoals de Colruyt! Alsof de man zèlf eigenlijk aangeeft dat hij dringend hulp nodig heeft!
Absoluut! Ze zou bijvoorbeeld vrijwillig kunnen samen zijn met iemand met een lycrafetish die haar dan nog regelmatig (elleboog)stompen uitdeelt. En dan nog op publieke plaatsen zoals de Colruyt! Alsof de man zèlf eigenlijk aangeeft dat hij dringend hulp nodig heeft!
Ah, jullie kennen mijn vrouw?Wie zegt dat dat vrijwillig is? En sinds wanneer mogen jullie een wil hebben? Sinds dat stemrecht debacle?
Ze beginnen tegenwoordig al erg jong naar Andrew Tate te luisteren.Zoonlief was naar ROX aan het kijken en er komt iets ter sprake wat veel mensen zou doden.
Zoon zijn reactie: "alle mensen en ik denk ook alle vrouwen.'
Ik: "Vrouwen zijn ook mensen he. Ik ben toch ook een mens?"
Zoon: " Maar nee mama, jij bent toch gewoon maar een vrouw, geen mens."
"Maar een vrouw..." Het is al ergens mis gelopen in zijn opvoeding precies.![]()
Das beter dan 237/217Zou ik terug naar de receptie durven gaan en zeggen dat ik mijn kamer niet gevonden heb?

De volgende evolutie is dat we hier discuteren over onze rollators.
We zijn er geraakt!Verkoop dus een Rollator, goeie staat.
30euro
Staat ook op 2dehands.be link: https://www.2dehands.be/seller/view/m2049358121
Direct al een hoop gezellige BG'ers die willen komen proefdraaien vermoed ik!... op mijn binnenkoer met een drank en buitenbbq standje.