Het grote slowchat topic

Opzij peasants want hier is het Latijn-Grieks masterrace! :')

Mocht je overwegen de medische wereld in te gaan, tolk te worden of biologie te gaan studeren heeft dat een grote meerwaarde. In mijn geval was het een extra manier om nieuwe leerstof te verwerken, maar het heeft mij wel een grote interesse in cultuur, kunst en geschiedenis bezorgd.

Opzij peasants want hier is het Latijn-Grieks masterrace! :')

Mocht je overwegen de medische wereld in te gaan, tolk te worden of biologie te gaan studeren heeft dat een grote meerwaarde. In mijn geval was het een extra manier om nieuwe leerstof te verwerken, maar het heeft mij wel een grote interesse in cultuur, kunst en geschiedenis bezorgd.

Ik heb ondanks een gemiddelde van 90+% in het middelbaar nooit ASO gedaan, vond dat te saai allemaal.
Heb dus TSO gedaan (industriele wetenschappen), dan bachelor, dan master (goede jeugd gehad wel :P). Dus ASO is geen must, leer je allemaal zinloze dingen :p.

Veel erger zo blijkt.
Absoluut! Ze zou bijvoorbeeld vrijwillig kunnen samen zijn met iemand met een lycrafetish die haar dan nog regelmatig (elleboog)stompen uitdeelt. En dan nog op publieke plaatsen zoals de Colruyt! Alsof de man zèlf eigenlijk aangeeft dat hij dringend hulp nodig heeft!

Absoluut! Ze zou bijvoorbeeld vrijwillig kunnen samen zijn met iemand met een lycrafetish die haar dan nog regelmatig (elleboog)stompen uitdeelt. En dan nog op publieke plaatsen zoals de Colruyt! Alsof de man zèlf eigenlijk aangeeft dat hij dringend hulp nodig heeft!
Wie zegt dat dat vrijwillig is? En sinds wanneer mogen jullie een wil hebben? Sinds dat stemrecht debacle?

Wie zegt dat dat vrijwillig is? En sinds wanneer mogen jullie een wil hebben? Sinds dat stemrecht debacle?
Ah, jullie kennen mijn vrouw?

IMG_0544.jpeg

Zoonlief was naar ROX aan het kijken en er komt iets ter sprake wat veel mensen zou doden.
Zoon zijn reactie: "alle mensen en ik denk ook alle vrouwen.'
Ik: "Vrouwen zijn ook mensen he. Ik ben toch ook een mens?"
Zoon: " Maar nee mama, jij bent toch gewoon maar een vrouw, geen mens."

"Maar een vrouw..." Het is al ergens mis gelopen in zijn opvoeding precies. 😞
Ze beginnen tegenwoordig al erg jong naar Andrew Tate te luisteren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan