Agony
Well-known member
Laat staan dat ze het dan nog vrijwillig kenbaar willen maken..Statistisch wordt dit steeds onwaarschijnlijker![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat staan dat ze het dan nog vrijwillig kenbaar willen maken..Statistisch wordt dit steeds onwaarschijnlijker![]()
Da's door die automatische Mulanfilter. Kijk eens in de spam anders.Ik heb niks binnen gehad. Doe nog es?
Precies goed uw best gedaan om uw vrouw zo te verwennen dat je er kaakpijn van krijgt.Opgestaan met zere kaakspieren (of gewrichten). Wtf, waarom heb ik daar nu last van. Avondeten was puree met gehakt, 't is niet dat ik hard heb moeten kauwen. Stom lijf met zijn random pijnen.
Ik maak haar thee'tje altijd klaar met m'n handen hoor. Daar heb ik m'n kaken niet voor nodig.Precies goed uw best gedaan om uw vrouw zo te verwennen dat je er kaakpijn van krijgt.
Mohowzeg. Dat ik nu nog iets mag bijleren van jou. Een mens maakt wat mee in zijn leven.

Voor je het weet, proef je eens van een airfryergerecht (zonder dat je het vooraf weet natuurlijk) en zeg je spontaan dat het lekker is!![]()
Komeneten bij Mulan?Voor je het weet, proef je eens van een airfryergerecht (zonder dat je het vooraf weet natuurlijk) en zeg je spontaan dat het lekker is!![]()
Da's tot nu toe eerder 1 op 1 geweest en zonder camera. Voor zover ik weet.Komeneten bij Mulan?

1 op 1, can confirm!Da's tot nu toe eerder 1 op 1 geweest en zonder camera. Voor zover ik weet.![]()

Yup
Ja, dat ontwennen van alcohol is iets he...Yup
Miserabel

Zoals iedere getrouwde man dus. Hoe is het met je appendix?Yup
Miserabel
HumblebragIk bestel een kettlebell van 36 kg.
Gisteren: UPS levert woensdag je pakje! Klik hier om de levertijd aan te passen.
Ik pas dit aan naar vrijdag aangezien er dan wel iemand thuis is en woensdag niet.
Vandaag: UPS levert morgen je pakje! Levertijd aanpassen is voor deze levering niet beschikbaar!
Euhm, okay?
Enkele jaren terug kreeg ik onder mijn vijs van de koerier dat mijn pakje zo zwaar was, ben eens benieuwd.

Nah, ik heb er al liggen van 64 kg hoor.Humblebrag![]()
Ik heb mij oprecht al liggen afvragen of ik hier aan het afkicken ben van iets met al dat zweten (zelfs al meet ik geen koorts op dat moment).Ja, dat ontwennen van alcohol is iets he...
maar toch veel beterschap!
.Oh die is toppie ok. Maar mijn vrouw komt dus ELKE dag op bezoek hé!!!!!!!Zoals iedere getrouwde man dus. Hoe is het met je appendix?
Amai die heeft het druk, jou komen bezoeken, chocolademousse maken voor @Wannez....Ik heb mij oprecht al liggen afvragen of ik hier aan het afkicken ben van iets met al dat zweten (zelfs al meet ik geen koorts op dat moment).
Ik dacht initiëel koffie, maar alcohol, hmmmm.
Oh die is toppie ok. Maar mijn vrouw komt dus ELKE dag op bezoek hé!!!!!!!
Ik vermoed dat ze die chocomousse gewoon meebrengt van de cafetaria van’t ziekenhuis.Amai die heeft het druk, jou komen bezoeken, chocolademousse maken voor @Wannez....
Dat is gewoon mijne 3-dagen-geconstipeerde stoelgang die we in een potteke steken.Ik vermoed dat ze die chocomousse gewoon meebrengt van de cafetaria van’t ziekenhuis.