Het grote slowchat topic

Allez ik ben toegetreden tot team Airfryer
wolf-of-wall-street-jordan-belfort.gif

Ik weet het, ge kunt maar proberen...
Maar nee, meneer in de binnenspeeltuin, het is niet omdat mijn dochter even oud is als jouw kleinkinderen dat ik door jou versierd wil worden. Hoe beleefd je ook wel bent!
De mens heeft al last van cataract en zware dementie, dan wordt hij nog eens afgewezen ook.

Waarom wil men iemand die de waarheid zegt strafpunten geven?
Aangezien we op dezelfde school hebben gezeten en we elkaar daar net gemist hebben, zou hij moeten weten hoe oud ik ben. Het is niet omdat hij zich met zijn valse heup en tieners een oude zak voelt soms, dat ik met mijn 5-jarige dat ben.

Aangezien we op dezelfde school hebben gezeten en we elkaar daar net gemist hebben, zou hij moeten weten hoe oud ik ben. Het is niet omdat hij zich met zijn valse heup en tieners een oude zak voelt soms, dat ik met mijn 5-jarige dat ben.
Mogelijks veronderstelde hij dat je enkele jaren gedubbeld hebt 🤔

Je hoeft je niet te schamen omdat je op latere leeftijd een kind gekregen hebt.

Is uw nageslacht te jong voor No Nut November maar is het voor u belangrijk dat ze eens meedoen met een projectje rond volhouden en groepsgevoel (tiens, dat is een orgie ook!) 👇🏻
IMG_0403.jpeg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan