Str8_6
Well-known member
Ah het was dus een beetje grootspraak om erbij te horen.Speelpleinwerking aan 5 euro per dag ja!
#slowchatgepeupel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah het was dus een beetje grootspraak om erbij te horen.Speelpleinwerking aan 5 euro per dag ja!
#slowchatgepeupel
Ik had "moni" getypt, niet mijn schuld dat jouw hoofd daar "nanny" van maakt hoor!Ah het was dus een beetje grootspraak om erbij te horen.
Ah ik dacht money.Ik had "moni" getypt, niet mijn schuld dat jouw hoofd daar "nanny" van maakt hoor!
Allez ik ben toegetreden tot team Airfryer
Nog 1 erbij op de brandstapel. Klimaatverandering zal nog rapper gaan tegen dat ze allemaal opgebrand zijn.
Nog 1 erbij op de brandstapel. Klimaatverandering zal nog rapper gaan tegen dat ze allemaal opgebrand zijn.
Alsof we iets anders moesten verwachten van iemand die kant en klare puree koopt.
De mens heeft al last van cataract en zware dementie, dan wordt hij nog eens afgewezen ook.Ik weet het, ge kunt maar proberen...
Maar nee, meneer in de binnenspeeltuin, het is niet omdat mijn dochter even oud is als jouw kleinkinderen dat ik door jou versierd wil worden. Hoe beleefd je ook wel bent!
Nu had ik toch verwacht dat ge erbij zou zeggen “gelukkig voor hem”De mens heeft al last van cataract en zware dementie, dan wordt hij nog eens afgewezen ook.

Je hebt zij mis geschreven.De mens heeft al last van cataract en zware dementie, dan wordt hij nog eens afgewezen ook.
Gerapporteerd! 6 punten voor een flame incoming!Moh, ben jij ook niet bijna 50?
Waarom wil men iemand die de waarheid zegt strafpunten geven?Gerapporteerd! 6 punten voor een flame incoming!
Aangezien we op dezelfde school hebben gezeten en we elkaar daar net gemist hebben, zou hij moeten weten hoe oud ik ben. Het is niet omdat hij zich met zijn valse heup en tieners een oude zak voelt soms, dat ik met mijn 5-jarige dat ben.Waarom wil men iemand die de waarheid zegt strafpunten geven?
Mogelijks veronderstelde hij dat je enkele jaren gedubbeld hebtAangezien we op dezelfde school hebben gezeten en we elkaar daar net gemist hebben, zou hij moeten weten hoe oud ik ben. Het is niet omdat hij zich met zijn valse heup en tieners een oude zak voelt soms, dat ik met mijn 5-jarige dat ben.

Je hoeft je niet te schamen omdat je op latere leeftijd een kind gekregen hebt.Aangezien we op dezelfde school hebben gezeten en we elkaar daar net gemist hebben, zou hij moeten weten hoe oud ik ben. Het is niet omdat hij zich met zijn valse heup en tieners een oude zak voelt soms, dat ik met mijn 5-jarige dat ben.
Ik heb daar geen problemen mee, net zomin als wannez!Je hoeft je niet te schamen omdat je op latere leeftijd een kind gekregen hebt.
Hè wat? Hoe bizar zou het zijn als ik wel problemen heb met de leeftijd waarop jij een kind kreeg?Ik heb daar geen problemen mee, net zomin als wannez!
Ik heb niks binnen gehad. Doe nog es?Gerapporteerd! 6 punten voor een flame incoming!
Statistisch wordt dit steeds onwaarschijnlijkerOf het is een liberaal.