Het grote slowchat topic

Kan iemand mij zeggen hoeveel ml vloeistof een ei van 65 gram zo ongeveer zou zijn? Dus als ik ipv dat ei de vloeistof gebruik, hoeveel ml?

Kan iemand mij zeggen hoeveel ml vloeistof een ei van 65 gram zo ongeveer zou zijn? Dus als ik ipv dat ei de vloeistof gebruik, hoeveel ml?

In welk recept hebben ze de eieren in volume nodig? Ik was er nog maar net van bekomen dat je voor patisserierecepten melk in gram nodig hebt :lol:

In welk recept hebben ze de eieren in volume nodig? Ik was er nog maar net van bekomen dat je voor patisserierecepten melk in gram nodig hebt :laugh:
Ik was bezig met glutenvrije Halloween cupcakes voor de klassen van de kinderen en dacht ‘ik heb nog een verpakking, ik doe nog even verder’ maar kwam dus twee eieren tekort. Aangezien je bijna voor alles een substituut hebt, ik google dat. Dat zijn dan veelal liquide ingrediënten, en mijn oog viel op een zo bizarre mogelijkheid dat ik nieuwsgierig was om de hoeveelheid te weten. Ik heb - laat mij duidelijk zijn - het *niet* geprobeerd. Het zou episch Halloween zijn, maar zo zot ben ik ook (nog) niet. Eieren kan je vervangen door bloed.

Openbare melding
Wie is Dirk?
Waarom staat dit in een totaal ander topic?
Klopt. Bij deze even jullie aandacht hier ook vestigen dat het quoten of taggen van mensen die niets met het topic te maken hebben, niet altijd geapprecieerd wordt door de OP’s.

Hier te lezen:
https://www.beyondgaming.be/threads/forumregels-warns.554/post-526

Zie daarom ook dit addendum in de regels:
Een tag gebruik je om mensen specifiek bij een discussie te betrekken omdat die kunnen helpen, of mogelijk geïnteresseerd zijn. Gebruik tags dan ook liefst niet voor de grap of om mensen te betrekken in zaken waar ze niet om gevraagd hebben. Liever niet anderen ambeteren om een grap te kunnen maken.

Vind ik toch ook een rare stelling? Waarom doe je het dan allemaal? Eugh, omdat mijn ouders sex hebben gehad en ik hier nu als gevolg van hun gefoefel rondloop en er probeer het beste van te maken. Geen idee waarom mijn bestaan automatisch ook weer tot nieuw leven moet leiden.
Zodat wij het mopke There's a bun in the airfryer kunnen zeggen?

Even verduidelijking van mijn tag naar DirkMerckx. Dat is dus hier geen lid, maar is de magistraat die het dossier van de moordende illegaal niet heeft opgevolgd. Waarbij ik dus in een of ander topic een discussie getriggerd had over hoe Excel had kunnen helpen om te tracken. Aangezien Jasper een vraag had voor Excel dingen te laten plannen, maar ik zijn topic niet wou vervuilen, heb ik hier die magistraat getagd als grap. Blijkbaar zat er toch een tag in naar het eerste gedeelte van de naam. Mea Culpa daarvoor en ook Mea Culpa voor de domme mop.

Bon, hier is het ook tijd voor een nieuw exemplaar. Reclame op tv over een airfryer (heb ik daarom gepersonaliseerde advertenties aanstaan? Ik denk het niet!). Zegt ze "dat zou wel handig zijn moesten we dat eens kopen"
Ik had eigenlijk graag mijn eigen gezicht eens gezien op dat moment want veel woorden had ik precies niet nodig.
Nu las ik dit eerst als dat het tijd is voor een nieuwe airfryer en ik bijgevolg je assimilatie door de dark side compleet gemist had. Gelukkig bedoelde je een nieuwe vrouw.
Ik ga me nu bezinnen over hoe ik ooit tot dergelijke geloofscrisis ben kunnen komen.

Hold up! Wat?

giphy.webp

Ik heb dat ook lang gedacht en bij mij was de verklaring dat Sneakytje en Slyke (ik durf niemand meer taggen :unsure:) een heel gelijkaardige avatar hadden.

@Slyke is nog iemand anders en heb ik nog nooit zien reageren plus heeft een andere avatar dan @Sneakytje.
Sorry mensen voor de tag, moest even de avatars bekijken en vergelijken.:unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan