Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij zeggen hoeveel ml vloeistof een ei van 65 gram zo ongeveer zou zijn? Dus als ik ipv dat ei de vloeistof gebruik, hoeveel ml?
Dankjewel! Ik wist niet direct hoe het te formuleren op Google.
Kan iemand mij zeggen hoeveel ml vloeistof een ei van 65 gram zo ongeveer zou zijn? Dus als ik ipv dat ei de vloeistof gebruik, hoeveel ml?

Ik was bezig met glutenvrije Halloween cupcakes voor de klassen van de kinderen en dacht ‘ik heb nog een verpakking, ik doe nog even verder’ maar kwam dus twee eieren tekort. Aangezien je bijna voor alles een substituut hebt, ik google dat. Dat zijn dan veelal liquide ingrediënten, en mijn oog viel op een zo bizarre mogelijkheid dat ik nieuwsgierig was om de hoeveelheid te weten. Ik heb - laat mij duidelijk zijn - het *niet* geprobeerd. Het zou episch Halloween zijn, maar zo zot ben ik ook (nog) niet. Eieren kan je vervangen door bloed.In welk recept hebben ze de eieren in volume nodig? Ik was er nog maar net van bekomen dat je voor patisserierecepten melk in gram nodig hebt![]()
Klopt. Bij deze even jullie aandacht hier ook vestigen dat het quoten of taggen van mensen die niets met het topic te maken hebben, niet altijd geapprecieerd wordt door de OP’s.Wie is Dirk?
Waarom staat dit in een totaal ander topic?
Zodat wij het mopke There's a bun in the airfryer kunnen zeggen?Vind ik toch ook een rare stelling? Waarom doe je het dan allemaal? Eugh, omdat mijn ouders sex hebben gehad en ik hier nu als gevolg van hun gefoefel rondloop en er probeer het beste van te maken. Geen idee waarom mijn bestaan automatisch ook weer tot nieuw leven moet leiden.
Ik heb dat ook lang gedacht en bij mij was de verklaring dat Sneakytje en Slyke (ik durf niemand meer taggen@Sneakytje waarom dacht ik hele tijd dat jij een man was?
) een heel gelijkaardige avatar hadden.Nu las ik dit eerst als dat het tijd is voor een nieuwe airfryer en ik bijgevolg je assimilatie door de dark side compleet gemist had. Gelukkig bedoelde je een nieuwe vrouw.Bon, hier is het ook tijd voor een nieuw exemplaar. Reclame op tv over een airfryer (heb ik daarom gepersonaliseerde advertenties aanstaan? Ik denk het niet!). Zegt ze "dat zou wel handig zijn moesten we dat eens kopen"
Ik had eigenlijk graag mijn eigen gezicht eens gezien op dat moment want veel woorden had ik precies niet nodig.
Ik heb dat ook lang gedacht en bij mij was de verklaring dat Sneakytje en Slyke (ik durf niemand meer taggen) een heel gelijkaardige avatar hadden.

Vroeger leken hun avatars veel meer op elkaar. Sneaky wel van gelijke avatars te gebruiken.@Slyke is nog iemand anders en heb ik nog nooit zien reageren plus heeft een andere avatar dan @Sneakytje.
Sorry mensen voor de tag, moest even de avatars bekijken en vergelijken.![]()
Gelieve geen gebruikers te taggen die niks met het topic te maken hebben. En zeker geen leugens verkondigen.@allen: proficiat hoe de meesten hier mooi hun eigen visie kunnen geven zonder anderen te beschimpen.
Die hier sloeg op mijn eigen post, hé.Gelieve geen gebruikers te taggen die niks met het topic te maken hebben. En zeker geen leugens verkondigen.
Ik hou gewoon van SylvesterVroeger leken hun avatars veel meer op elkaar. Sneaky wel van gelijke avatars te gebruiken.
En had al op 9L dezelfde avatar. En bij deze ja, ik ben een vrouw voor zover ik weet haha 
RIP inboxIk hou gewoon van SylvesterEn had al op 9L dezelfde avatar. En bij deze ja, ik ben een vrouw voor zover ik weet haha
![]()